مقاله: ویزای کانادا: مهاجرت به کانادا ویژه مدیران (به وسیله برنامه ICT)

به گزارش ناق، سلام بر شماخیر، برای مهاجرت با استفاده از روش ICT احتیاجی به مدرک زبان برای خود و سایر اعضای خانواده تان ندارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر فرم ICT را تکمیل کنید.

مقاله: ویزای کانادا: مهاجرت به کانادا ویژه مدیران (به وسیله برنامه ICT)

بر اساس ماده­ های 204 تا 208 آیین ­نامه مهاجرت و حمایت از پناهندگان کانادا؛ مدیران ارشد، مدیران اجرایی و افرادی که به دانش تخصصی یک رشته تسلط دارند، می توانند مجوز کار خود را برای کانادا دریافت نمایند.

ارائه این گزارش نشان می دهد که فرد متقاضی خارجی از نظر کارفرما، به سیستم اقتصادی کانادا لطمه ای وارد نمی نماید و تاثیری خنثی و یا حتی مثبت بر اقتصاد این کشور دارد.

بله. براساس بعضی شرایط خاص شما می توانید ویزای ICT خود را ب اقامت دائم یا همان PR تبدیل کنید. درحقیقت شما باید حداقل به مدت یک سال از برنامه انتقال درون شرکتی به صورت تمام وقت استفاده نموده باشید. پس از گذشت یک سال، می توانید برای دریافت اقامت کانادا به وسیله سیستم اکسپرس انتری اقدام نمایید.

مدت زمان اجازه کار در برنامه ICT یک سال است و برای تمدید این مجوز باید اقداماتی را صورت دهید تا در نهایت امکان اجازه کار دائم در کشور کانادا را بدست بیاورید. در زیر راه چاره ها را اسم نموده ایم:

منبع مقاله: ویزای کانادا: مهاجرت به کانادا ویژه مدیران (به وسیله برنامه ICT)

انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1796

به "مقاله: ویزای کانادا: مهاجرت به کانادا ویژه مدیران (به وسیله برنامه ICT)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ویزای کانادا: مهاجرت به کانادا ویژه مدیران (به وسیله برنامه ICT)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید