موقعیت خوبی در لیگ امارات دارم، کم لطفی مسئولان ورزش گلستان

به گزارش ناق، میلاد وطنی در مصاحبه با خبرنگاران بیان نمود: تکواندو را از تابستان 1379 زیر نظر استاد برزگری در باشگاه فرهنگ گرگان آغاز کردم.

موقعیت خوبی در لیگ امارات دارم، کم لطفی مسئولان ورزش گلستان

وطنی اضافه کرد: ابتدا قصد نداشتم به طور حرفه ای ورزش را ادامه دهم و از 8 سالگی موسیقی سنتور را آموزش می دیدم اما پس از آن تکواندو را به صورت حرفه ای ادامه دادم.

وی درباره ادامه ندادن آموزش موسیقی اعلام کرد: به علت اینکه در اردوها و تمرین های خارج از استان و کشور حضور داشتم نمی توانستم در کلاس های موسیقی شرکت کنم.

وی در ادامه به مهم ترین عناوین و افتخارات خود اشاره و اظهار کرد: من از سال 86 وارد لیگ تکواندو شدم و در سال 87 همراه با تیم فولاد ماهان سپاهان در لیگ برتر تکواندو بزرگسالان مدال طلا گرفتم.

تکواندو ایران در دنیا حرف اول را می زند

تکواندوکار لژیونر گلستانی اضافه کرد: در سال 88 در تیم قوامین ناجا حضور داشتم که برای شرکت در مسابقات کانادا به اردوی تیم ملی ارتش های دنیا دعوت شدم. در سال 89 نیز به همراه تیم جوانه ایران مدال برنز جام باشگاه های آسیا رو کسب کردم و در همان سال برای اعزام به تورنومنت مصر به اردوی تیم ملی دعوت شدم.

وطنی ادامه داد: در سال 91 به همراه تیم قوامین ناجا طلای لیگ برتر و در سال 93 یا 2014 طلای جام بین المللی امارات را گرفتم. همچنین در مسابقات G1 سال 2014 که حکم کسب سهمیه المپیک را داشت، مدال برنز دست یافتم.

وی به صندلی تکواندو ایران پرداخت و اعلام کرد: تکواندو ایران در دنیا حرف اول را می زند و ایران، مهد تکواندو دنیا است.

وی توضیح داد: در رده های بالای ورزش کشور، گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می دهد که دست ما نیست و پیشرفت به کندی صورت می گیرد.

در استان به من کم لطفی کردند

تکواندوکار لژیونر گلستانی در ادامه به حضورش در لیگ امارات اشاره و اعلام کرد: بسیاری از مسئولان ورزش نمی توانستند درک نمایند که ورزشکار باید به لیگ برسد، و از آنجایی که استان ما تیمی در لیگ نداشت من باید در تیم های دیگر شرکت می کردم.

میلاد وطنی توضیح داد: همین موضوع باعث شروع کم لطفی ها شد و حتی من را به عنوان ورزشکار گلستانی قبول نداشتند!

وطنی ادامه داد: من در سال 92 رایزنی هایی با تیم امارات و فدراسیون آن کشور داشتم و در اردیبهشت 93 با تیم الوحده قرارداد 2ساله بستم.

وی با بیان اینکه از وضعیت کنونی خودم راضی هستم گفت: در مسابقاتی شرکت می کنم که G1 بوده و در رنکینگ و همین طور سهمیه المپیک تاثیرگذار است.

وی اعلام کرد: با این تیم 4 تورنمنت رفتم که یک طلا، دو نقره و یک برنز کسب کردم و ابتدای سال 2015 میلادی به عنوان پرافتخارترین تکواندوکار لیگ امارات شناخته شدم.

به خوبی از تکواندوکاران استان استفاده نمی گردد

تکواندوکار لژیونر گلستانی با تاکید بر اینکه کیفیت لیگ ایران بالاتر از امارات است اعلام کرد: من هنوز قرارداد اقتصادی سال 90 و 91 لیگ را نگرفته ام و سقف قرارداد در لیگ 30 میلیون تومان است که حتی هیچ کدام از ملی پوش های تکواندو در لیگ حضور ندارند.

وطنی با اشاره به اینکه کماکان اتفاقات تکواندو استان را دنبال می نماید توضیح داد: من تا سال 91 مسئول روابط عمومی هیات تکواندو استان بودم و اکنون نیز کم و بیش وقتی که ایران باشم جویای حال استاد کرامت (رییس هیات استان) می شوم.

وی در خصوص وضعیت تکواندو استان گفت: استان گلستان پنج هزار تکواندوکار دارد که به نظر من به خوبی از آنها استفاده نمی گردد.

وی اضافه کرد: در تکواندوی امروز حتما باید تکنیک های به روز داشت و استان باید به فکر تحول جدید در شهرها باشد.

حضور در المپیک، بزرگترین آرزوی من است

تکواندوکار لژیونر گلستانی با بیان اینکه تکواندو گلستان رو به پیشرفت است اظهار کرد: گلستان باید بیشتر کوشش کند زیرا استان های تهران، اصفهان و مازندران که قطب تکواندو کشور هستند فاصلخ زیادی از ما گرفته اند.

میلاد وطنی با بیان اینکه توقع زیادی از استان ندارم گفت: همین اندازه که بها بدهند و ورزشکاران را حفظ نمایند باعث دلگرمی ما می گردد.

وطنی در خاتمه به بیان بزرگترین آرزوی ورزشی خود اشاره و اعلام کرد: قطعاً رسیدن به شیاپچانگ المپیک 2020 بزرگترین آرزوی من است.

لازم به ذکر است، میلاد وطنی متولد 7 آبان سال 1369 در گرگان است. وی در وزن منهای 63 کیلوگرم مبارزه می نماید و دان 4 فدراسیون تکواندو و حکم کوکی وان از فدراسیون تکواندو دنیا (wtf) را دارا است. وطنی در حال حاضر تنها تکواندوکار لژیونر ایرانی است که ملیت خود را تغییر نداده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 446

به "موقعیت خوبی در لیگ امارات دارم، کم لطفی مسئولان ورزش گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موقعیت خوبی در لیگ امارات دارم، کم لطفی مسئولان ورزش گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید