نسل بعدی سری E مرسدس در راه است

به گزارش ناق، مرسدس کلاس E به شدت با استقبال علاقه مندانِ بنز روبرو شده است. در ایران هم این کلاس هواداران بسیاری دارد و در سراسر دنیا هم یکی از پرفروش ترین محصولات کارخانه بنز به شمار می رود. اما نسل بعدی این کلاس چه سروشکلی دارد؟

نسل بعدی سری E مرسدس در راه است

آنچه از عکس های مخفیانه ای که به تازگی در اختیار بعضی رسانه ها قرار گرفته استنباط می گردد، سری بعدی کلاس E، شبیه همان کلاس S است. شاید به این علت که درهرصورت، کلاس S از محبوبیتی دوچندان برخوردار است و به نوعی پرچمدار این کارخانه هم به شمار می رود.

بعضی کارشناسان هم معتقدند که طراحی کلی نسل بعدی این کلاس تفاوت چندانی با خودروی فعلی ندارد؛ اگرچه تفاوت های ظاهری شاخص نسل بعدی را جوان پسندتر می نماید. چراغ های جلو نازک تر هستند و سپر جلو نیز کمی اسپرت تر به نظر می رسد. انتظار می رود چراغ های عقب همان شکل ذوزنقه ای را حفظ نمایند، اما از نظر میزان کوچک تر شوند. اگر هم شباهت هایی بین این کلاس و کلاس C دیدید تعجب نکنید، چون برترین قسمت های اتاق C کلاس و S کلاس با هم ترکیب شده اند.

درباره مشخصات فنی نسل تازه کلاس E اظهارنظری نشده است، اما کارشناسان می گویند نسل بعدی به زودی از راه می رسد؛ چون تصاویری که از اتاق این بنز منتشرشده نشان می دهد که کانسپت نیست و آماده فراوری انبوه است. بنابراین چیزی تا رونمایی از نسل بعدی کلاس E باقی نمانده است.

آگهی های خرید و فروش مرسدس بنز

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2061

به "نسل بعدی سری E مرسدس در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل بعدی سری E مرسدس در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید