والیبال ایران - آلمان؛ بازی نهم، برد ششم؟

به گزارش ناق، خبرنگاران: تیم ملی والیبال ایران در نهمین بازی از رقابت های لیگ ملت های والیبال ایران به مصاف آلمان می رود. ملی پوشان که روز گذشته برابر صربستان در هشتمین بازی از این تورنمنت، با ترکیبی جوان، به مصاف صربستان رفته بودند با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شدند تا یک امتیاز از آن بازی مهم کسب نمایند.

والیبال ایران - آلمان؛ بازی نهم، برد ششم؟

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، شکست برابر صربستان در شرایطی برای شاگردان ولادیمیر آلکنو رقم خورد که آن ها پیش از این، 5 برد متوالی در کارنامه ثبت نموده بودند. در واقع ایران بعد از شکست برابر ژاپن و روسیه در دو بازی نخست لیگ ملت ها، 5 پیروزی متوالی به دست آورد تا اینکه نوار این پیروزی ها در تقابل با صربستان پاره شد.

حالا، اما ایران باید برای رسیدن به برد ششم برابر آلمان بازی کند. تیمی که در مقایسه با آمریکا و صربستان، تیم ضعیف تری محسوب می گردد. آلمان در این دوره از رقابت ها، از 8 بازی گذشته اش فقط 3 برد به دست آورده و در رده دهم جدول رده بندی ایستاده است. این در حالی است که بازیکنان تیم ملی والیبال ایران دقیقا برعکس عمل نموده و فقط 3 باخت داشته اند.

بازی با آلمان آخرین ملاقات از هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال است و ایران بعد از چند روز استراحت باید مهیای حضور در هفته چهارم این رقابت ها گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1682

به "والیبال ایران - آلمان؛ بازی نهم، برد ششم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال ایران - آلمان؛ بازی نهم، برد ششم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید