ویتنام کیم جونگ اون قلابی را از کشور اخراج کرد

به گزارش ناق، دو روز پیش از برگزاری دیدار رهبران آمریکا و کره شمالی، مسئولان ویتنام اقدام به اخراج فردی کردند که خود را شبیه کیم جونگ اون آراسته بود. گفته می گردد ویتنام بر آن است تا هیچ موضوعی بر روی این دیدار مهم سایه نیندازد.

ویتنام کیم جونگ اون قلابی را از کشور اخراج کرد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش دویچه وله، در آستانه برگزاری دیدار رهبران دو کشور آمریکا و کره شمالی در ویتنام، نگاه سیاستمداران و مفسران دنیا متوجه هانوی، پایتخت این کشور است. از این رو، مسئولان ویتنام همه کوشش خود را به کار بسته اند تا این دیدار با پیروزیت برگزار گردد.

اکنون خبر از آن می رسد که ویتنام فردی را از کشور اخراج نموده که نه تنها شبیه به رهبر کره شمالی، کیم جونگ اون بوده، بلکه حتی خود را همچون او آراسته بوده است. پرسشی که ذهن مسئولان ویتنام را این روزها مشغول خود نموده و به دغدغه آنان بدل شده این است که ظرفیت تحمل شوخی کیم جونگ اون چقدر است؟

اخراج این فرد در ارتباط با این تردید مسئولان انجام شده است. حال آنکه، کس دیگری هم در حال حاضر در هانوی حضور دارد که خود را همچون ترامپ آراسته است. پرسشی که در ستون گوناگون رسانه های مختلف و از جمله در روزنامه فرانکفورتر آلگماینه مطرح شده این است که آیا تصمیم اخراج شامل بدل های ترامپ نیز خواهد شد یا نه.

روزنامه فرانکفورتر آلگماینه روز دوشنبه شش اسفند (25 فوریه) خبر از اخراج کیم جونگ اون قلابی داده است. این فرد که هاوارد ایکس نام دارد، روز دوشنبه توسط سه مرد از محل اقامت خود در هتلی واقع در هانوی به فرودگاه منتقل می گردد.

پس از بازپرسی توسط پلیس، به او اطلاع داده می گردد که ویزای او معتبر نیست و باید کشور را ترک کند. این فرد هنگ کنگی پیش از اخراج خود پیروز می گردد اطلاعاتی در این باره در اختیار رسانه ها بگذارد.

دلیل اصلی اخراج این فرد، شباهت او به کیم جونگ اون بوده است. گفته می گردد که رهبر کره شمالی شوخی با خود را برنمی تابد.

موضوع تنها به نمونه قلابی کیم جونگ اون محدود نمی گردد. فردی به نام راسل وایت نیز با آرایشی غلیظ بر چهره، خود را همچون دونالد ترامپ آراسته است.

هاوارد ایکس و راسل وایت، روز آدینه سوم اسفند (22 فوریه) جلوی دوربین خبرنگاران، گردشگران و رهگذران بر روی پله های سالن اپرای هانوی ظاهر شدند.

ترامپ قلابی هنوز از ویتنام اخراج نشده است. اما به او تذکر داده اند که از آراستن خود همچون ترامپ خودداری نموده و در مجامع عمومی ظاهر نگردد. بسیاری از گردشگران و رهگذران در خیابان های هانوی با دیدن راسل وایت درخواست عکس مشترک نموده بودند.

کیم جونگ اون و دونالد ترامپ واقعی قرار است روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 27 و 28 فوریه در ویتنام با یکدیگر دیدار و گفت وگو نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 493

به "ویتنام کیم جونگ اون قلابی را از کشور اخراج کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویتنام کیم جونگ اون قلابی را از کشور اخراج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید