پایگاه باستانشناسی مایا در بلیز

به گزارش ناق، Xunantunich ، بلیز . یک مکان باستانی مایا باستان ، سرشار از میراث تاریخی چشمگیر است . آن به عنوان یک مرکز تشریفاتی استفاده می‌شد و حتی گفته می‌شود که یک روح وجود دارد : یک زن در لباس سفید ، با چشمان قرمز درخشان از پرواز Castillo به بالا بالا می‌رود . بنابراین نام Xunantunich به معنای یک زن سنگ است .

پایگاه باستانشناسی مایا در بلیز

این مکان احتمالا ً در 600 تا 300 سال قبل از میلاد مسیح ساکن بوده‌است . با این حال ، همانطور که می‌بینیم این سایت در حال حاضر بین 700 تا 1000 بعد از میلاد رواج یافته‌است . آل کاستیلو یک سازه تاریخی است - معبد باستانی مهم‌ترین و impressive در سایت است . حکاکی شده بیانگر خدایان - خدای خورشید ، ماه و ونوس در میان دیگران هستند. یک مکان بسیار آشکار ، و بینشی نسبت به فرهنگ باستانی دارد .
چرا به آنجا بروی ؟
بلیز با سواحل شنی و آب شفاف کریستال یک مقصد محبوب برای تعطیلات است . در عین حال ، Xunantunich یک سایت تاریخی شگفت‌انگیز است که به فرهنگ مایایی معرفی می‌شود . ساختمان‌های بسیار خوب حفظ شده‌اند تا شکوه و شکوه باستانی را تحسین کنند .
کی به آنجا بروی ؟
تمام سال . بلیز به مناطق گرمسیری آب و هوایی می‌ریزد و در نتیجه در سراسر سال درجه‌حرارت ملایم دریافت می‌کند .
چطور به آنجا برسیم ؟
این شهر در حدود 2.5 ساعت رانندگی از بلیز شهر پیدا شده‌است . شما می‌توانید با اتوبوس یا اتومبیل به آنجا بروید ، از بزرگراه غربی استفاده کنید . همچنین می‌توانید بر روی یک اسب به سایت reach : حنا Stables ، که در سان Ignacio یافت می‌شود ، اسب‌سواری را به Xunantunich ترتیب می‌دهد .

انتشار: 31 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 12

به "پایگاه باستانشناسی مایا در بلیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایگاه باستانشناسی مایا در بلیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید