پیروزی قاطعانه لیورپول در خانه تاتنهام

به گزارش ناق، خبرنگاران: قرمزپوشان مرسی ساید دومین پیروزی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس را در استادیوم وایت هارت لین جشن گرفتند.

پیروزی قاطعانه لیورپول در خانه تاتنهام

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (یکشنبه) دو بازی برگزار گردید که در مهمترین آنها لیورپول، نایب قهرمان فصل گذشته در خانه تاتنهام با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و دومین برد خود را در این فصل کسب کرد.

رحیم استرلینگ در دقیقه 8، استیون جرارد در دقیقه 49 از روی نقطه پنالتی و آلبرتو مورنو در دقیقه 60 گل های قرمزپوشان مرسی ساید را در این بازی به ثمر رساندند. با این پیروزی لیورپول شش امتیازی شد و به رده پنجم جدول لیگ برتر صعود کرد.

در دیگر بازی امروز هم استون ویلا در خانه خود، استادیوم ویلا پارک با نتیجه 2 بر یک از سد هال سیتی گذشت تا با سه امتیاز این بازی خانگی هفت امتیازی گردد و به رده سوم جدول صعود کند.

هفته سوم لیگ برتر انگلیس امشب با برگزاری یک دیدار در ساعت 19:30 به وقت تهران به خاتمه می رسد که در آن لسترسیتی میزبان آرسنال است.

در جدول تیم های چلسی و سوانزی هر دو با 9 امتیاز و بر حسب تفاضل گل به ترتیب در رده های اول و دوم قرار دارند و استون ویلا با هفت امتیاز در رده سوم است.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 495

به "پیروزی قاطعانه لیورپول در خانه تاتنهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی قاطعانه لیورپول در خانه تاتنهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید