کارگران غرب مرکز سرپناه می گیرند

به گزارش ناق، کارگران خدمات شهری و عمرانی فعال در محدوده منطقه2 صاحب ساختمان 770 مترمربعی در محدوده بوستان نهج البلاغه می شوند.

کارگران غرب مرکز سرپناه می گیرند

به گزارش خبرنگاران، معاون فنی و عمران شهردار منطقه2 دراین باره گفت: برای سال جاری پروژه های مختلفی تعریف شد که ساخت ساختمان اسکان کارگری در 3 طبقه از جمله این موارد بوده است.

حمیدرضا رنجبر اضافه کرد: محل این ساختمان در خیابان عربشانی، محدوده بوستان نهج البلاغه است. باتوجه به اینکه تا به امروز کارگران شهری ناحیه های 2 و 3 منطقه داخل کانکس زندگی می کردند و این مکان شرایط نابه سامانی داشت درحالی که آنها نیازمند توجه بیشتری هستند، عملیات ساخت مرکز اسکان تازه آغاز شده است.

او با تأکید بر پیشرفت 70 درصدی عملیات ساخت این مرکز اسکان کارگری ادامه داد: ساختمان اسکان کارگری تازه در 3طبقه با زیربنای 770 مترمربع ساخته می گردد و سازه آن از نوع اسکلت فولادی است. بعلاوه برای رفاه بیشتر کارگران به موتورخانه تجهیز می گردد تا این گروه زحمتکش از سیستم گرمایشی در فصل سرما نیز بهره مند باشند.

معاون فنی و عمران شهردار منطقه2 گفت: طرح ساخت محل اسکان کارگری جزو برنامه های سرمایه ای منطقه به شمار می آید که با تکمیل آن کارگران شهرداری ناحیه های3 و 2 و محدوده محله های مرزداران، گیشا، پونک، شهرآرا و... در آن مستقر خواهند شد.

او زمان افتتاح این مکان را سرانجام سال اظهار داشت و اضافه کرد: برای ساخت این مکان 30 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آبان 1401 بروزرسانی: 4 آبان 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2113

به "کارگران غرب مرکز سرپناه می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگران غرب مرکز سرپناه می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید