گروه هایی که مشمول طرح رتبه بندی معلمان نمی شوند

به گزارش ناق، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان مدارس غیردولتی نیز عمدتا استخدام دولت نیستند و مشمول رتبه بندی نمی شوند گفت: این طرح ویژه معلمان رسمی و پیمانی است.

گروه هایی که مشمول طرح رتبه بندی معلمان نمی شوند

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

علی الهیار ترکمن در گفت وگو با خبرنگاران، در پاسخ به اینکه آیا بازنشستگان و همچنین معلمان مدارس غیردولتی نیز می توانند از مزایای رتبه بندی استفاده نمایند یا خیر؟ اظهار کرد: بازنشستگان مشمول رتبه بندی نیستند.

وی اضافه کرد: معلمان مدارس غیردولتی نیز عمدتا استخدام دولت نیستند و مشمول نمی شوند. این طرح برای معلمان رسمی و پیمانی است. هممچنین آن دسته از معلمانی که 30 سال سابقه خدمت به بالا تا 35 سال دارند نیز از امتیاز بیشتری نسبت به سایر مشمولان برخوردارند. در مجموع هر معلم رسمی و پیمانی با بیش از دو سال سابقه کار می تواند از مزایای طرح رتبه بندی برخوردار گردد. کارکنان اداری نیز مشمول طرح نیستند.

بر اساس اخبار و اطلاعات اعلام شده توسط وزارت آموزش و پرورش این طرح شامل آموزگاران، دبیران، مربیان تربیتی، هنرآموزان، مربیان ورزش، مربیان پرورشی، مراقبان سلامت، مشاوران، معاونان و مدیران واحدهای آموزشی است که حدود 720 هزار نفر در سراسر کشور از امتیاز این طرح بهره مند خواهند شد.

اعتبار طرح رتبه بندی فرهنگیان 2000 میلیارد تومان است. همچنین رتبه بندی از ابتدای مهرماه 98 در احکام فرهنگیان لحاظ خواهد شد. معلمان با دو سال سابقه کار و بالاتر شامل این طرح می شوند و معلمان در پنج رتبه و با سنوات 2-6-12-18-24 سال خدمت رتبه بندی خواهند شد.

دریافتی معلمان ابتدایی به دلیل تمام وقتی و سختی کار بیشتر، 10 درصد بیشتر خواهد بود و معلمان باسابقه بیش از 24 سال در این طرح به صورت ویژه ای دیده خواهند شد.

رتبه های پایین تر بین 200 تا 300 هزار تومان افزایش حقوق خواهند داشت و متوسط دریافتی معلمان بر اثر اجرای رتبه بندی 420 هزار تومان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 605

به "گروه هایی که مشمول طرح رتبه بندی معلمان نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه هایی که مشمول طرح رتبه بندی معلمان نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید