گزینه خارجی پرسپولیس در تور امیر قلعه نویی!

به گزارش ناق، خبرنگاران: در شرایطی که نیمی از رقابت های نیم فصل لیگ برتر سپری شده، ولی به نظر می رسد تیم ها هنوز به فکر تقویت کردن خود هستند. در این میان باشگاه پرسپولیس بیشترین کوشش را دارد، ولی مسائل عدیده ای که این تیم دارد، مانع از محقق شدن خواسته های سرمربی این تیم شده است.

گزینه خارجی پرسپولیس در تور امیر قلعه نویی!

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی دو بازیکن تاجیکستانی را برای پرسپولیس خریده، ولی به علت تسویه نکردن با گابریل کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس، پنجره جابجاییی این تیم بسته است و هنوز امکان بستن قرارداد نو برای باشگاه پرسپولیس مهیا نیست. البته این دو بازیکن تاجیکستانی، گزینه های اصلی و خارجی مدنظر سرمربی پرسپولیس نبودند، چون پیش از آغاز رقابت های لیگ برتر، عنوان شد که یحیی یک مهاجم خارجی برای تیمش می خواهد. طولی نکشید که تعیین شد گزینه ای که یحیی گل محمدی برای پرسپولیس در نظر دارد، استنلی کی روش، مهاجم فصل پیش سپاهان است که به عنوان بازیکن آزاد هنوز تیمی ندارد.

حالا علاوه بر داستان بسته ماندن پنجره جابجایی، خبر می رسد که پرسپولیس رقیب سختی هم در این راستا پیدا نموده و استنلی کی روش مشتری دیگری در ایران پیدا نموده است. آنطور که ورزش سه نوشته، گل گهر سیرجان و امیرقلعه نویی بعد از مصدومیت یونس شاکری به سراغ کی روش رفته و قصد دارند این مهاجم را بخرند. کی روش در ذوب آهن و سپاهان با قلعه نویی کار نموده و با توجه به مشکلاتی که بر سر راه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است به نظر می رسد این مهاجم به لیگ ایران بر می شود، ولی به جای تهران، سر از سیرجان در می آورد!

منبع: فرارو
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1880

به "گزینه خارجی پرسپولیس در تور امیر قلعه نویی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه خارجی پرسپولیس در تور امیر قلعه نویی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید