گل گدوت برای حضور در زن شگفت انگیز 3 اعلام آمادگی کرد

به گزارش ناق، گل گدوت (Gal Gadot) اعلام نموده است در صورتی که پتی جنکینز (Patty Jenkins) فیلم نامه ی خوبی برای قسمت سوم زن شگفت انگیز (Wonder Woman) ارائه دهد، در آن ایفای نقش خواهد کرد.

گل گدوت برای حضور در زن شگفت انگیز 3 اعلام آمادگی کرد

گل گدوت در فیلم بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت، نقش پرنسس دیانا معروف به زن شگفت انگیز را ایفا کرد و خیلی زود به یکی از بزرگترین قهرمانان دنیای توسعه یافته دی سی (DCEU) تبدیل شد. او تا به حال در دو فیلم مستقل از این کاراکتر هم ایفای نقش نموده که دومی فیلم زن شگفت انگیز 1984 است که ظرف چند روز آینده (در زمان نگراش این متن) در سینماهای آمریکا و به وسیله شبکه HBO مکس آغاز به پخش خواهد شد.

در این فیلم، پرنسس دیانا در واشنگتن دی سی به سر می برد و باید با رقبای جدیدی مثل لرد مکسول (Pedro Pascal) و باربارا مینروا معروف به چیتا (Kristen Wiig) مبارزه کند.

هنوز فیلم زن شگفت انگیز 1984 به طور کامل دیده نشده است و تماشاگران منتظر فیلم زن شگفت انگیز 3 هستند. با اینکه هنوز برادران وارنر به ساخت قسمت سوم فیلم چراغ سبز نشان نداده ولی خیلی ها با توجه به موفقیت (پیش از پخش) زن شگفت انگیز 1984، موفقیت قسمت سوم این فیلم را هم تضمین شده می دانند.

با اینکه پتی جنکینز ایده هایی برای زن شگفت انگیز 3 دارد ولی حتی اگر بخواهد برای کارگردانی این فیلم برگردد این بازگشت پس از انتها فیلم جنگ ستارگان: اسکادران روگ (Star Wars: Rogue Squadron) خواهد بود.

گل گدوت در مصاحبه ای با مجله ورایتی (Variety) که درباره زمان ساخت این فیلم از او پرسیده بودند و در رابطه با اینکه این فیلم اصلا ساخته خواهدشد یا نه، گفت: نمی دانم، هنوز راجع به آن گفت و گو ننموده ایم. نمی دانم، شما هم به این زودی ها نخواهید فهمید. با این حال اگر برادران وارنر چراغ سبز خود را برای ساخت این فیلم نشان دهد، گدوت با کمال میل بار دیگر جلوی دوربین خواهد رفت. او افزود: راضی می شوم اگر بار دیگر با پتی و البته یک فیلم نامه خوب کار کنم. باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می آید.

  • دستمزد گل گدوت برای زن شگفت انگیز 1984 به شکل شگفت انگیزی افزایش یافت
  • اولین واکنش ها به فیلم زن شگفت انگیز 1984 از داستان جذاب آن حکایت می نمایند

بدون شک گدوت از ساخت فیلم زن شگفت انگیز 3 راضی خواهد شد، زیرا این اتفاق می تواند انتها خوبی را برای او رقم بزند. امروزه، معمولا فیلم های قهرمانی، سبک سه گانه را بیشتر می پسندند و زن شگفت انگیز3 می تواند انتها خوبی برای ماجراجویی آخر پرنسس دیانا باشد. دنیای سینمایی مارول، MCU، پر از این گونه سه گانه هاست.

با این حال فیلم زن شگفت انگیز 1984 می تواند انتها ماجراجویی گدوت باشد که البته بعید به نظر می رسد، ولی اگر این طور باشد هم به معنی انتها راه برای هواداران این فیلم نخواهد بود. زن شگفت انگیز 1984 به عنوان قسمت آخر این فیلم معرفی نشده بنابراین هنوز وقت خداحافظی با پرنسس دیانا نرسیده است.

از نظر گدوت فیلم زن شگفت انگیز 3 باید حول محور زمان حال ساخته گردد و معتقد است این کار انتها خوبی برای داستان پرنسس دیانا خواهد بود. قسمت های قبلی این فیلم، همه حول محور زمان گذشته بودند. پس اگر قرار است قسمت سوم این فیلم انتهای بر این سه گانه باشد، می تواند پرشی به زمان حال داشته باشد.

طبق صحبت های گدوت تماشاگران باید صبر نمایند تا ببینند که آیا زن شگفت انگیز 3 اصلا ساخته خواهد شد یا نه. با این حال اگر زن شگفت انگیز 1984 رضایت تماشاگران را جلب کند و جنکینز کارگردانی قسمت بعدی را بر عهده بگیرد، باید منتظر ماجراجویی جذاب دیگری از قهرمان نمادین این فیلم باشیم.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1361

به "گل گدوت برای حضور در زن شگفت انگیز 3 اعلام آمادگی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل گدوت برای حضور در زن شگفت انگیز 3 اعلام آمادگی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید