یاورزاده: پیروزی برابر العین راحت تر از بازی با السد است، نگذاشتند به تیم ایرانی بروم

به گزارش ناق، پیشکسوت استقلال ابراز امیدواری کرد تا این تیم العین را در آسیا شکست دهد.

یاورزاده: پیروزی برابر العین راحت تر از بازی با السد است، نگذاشتند به تیم ایرانی بروم

به گزارش خبرنگاران، بهشاد یاورزاده، بازیکن سال های نه چندان دور استقلال در حاشیه تمرین امروز آبی ها گفت: خوشحالم که در تمرین امروز حاضر شدم. امیدوارم استقلال بتواند العین را شکست بدهد. با روحیه ای که از بازیکنان می بینم، رسیدن به این هدف سخت نیست چراکه العین از السد سخت تر نیست. دلم روشن است که در تهران نتیجه ای به دست می آید که در امارات مسئله ای نباشد.

او درباره دور شدنش از فوتبال ایران گفت: مسایلی که بعضی افراد حاشیه ساز درست کردند باعث شد تا دستم به جایی نرسد و حقم پایمال شد. متاسفانه در این فوتبال طرف کسانی را گرفتند که مسائل را ایجاد کردند و کسی به حرف بازیکن گوش نمی دهد. بازیکن تا وقتی که بازی می نماید و محبوب است حرفش را می خرند. وقتی آن اتفاقات رخ داد و کسی از من حمایت نکرد، سرخورده شدم. 10 تیم به من زنگ زدند که بیا و ببند ولی از جای دیگر تماس می گرفتند و مانع از عقد قرارداد می شدند. با دیدن این مسائل دلم دلشکست. نمی شد در خانه بنشینم و به همین دلیل به تایلند، میانماز و مالزی رفتم. حسنی که آن جا داشت این بود که بدقولی و بی احترامی نبود.

این پیشکسوت استقلال درباره آینده اش گفت: الان سعی می کنم مربی گری را آغاز کنم و با چندجا برای کار با بچه ها صحبت داشته ام. می دانم که باید سه چهار سال خاک بخورم. هدفم کار در ایرانه تا به تیم ملی و استقلال یاری کنم. نسل جدید مربیان مثل منصوریان باید وارد شوند. فوتبال مدرن، مربی سنتی ندارد که با سه چهار بازیکن همواره کار کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 498

به "یاورزاده: پیروزی برابر العین راحت تر از بازی با السد است، نگذاشتند به تیم ایرانی بروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاورزاده: پیروزی برابر العین راحت تر از بازی با السد است، نگذاشتند به تیم ایرانی بروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید