سلیمانی: پیش بینی بازی سخت مقابل مالزی را نموده بودم

به گزارش ناق، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان تاکید نمود که پیش بینی دیدار سخت با مالزی را نموده بود.

سلیمانی: پیش بینی بازی سخت مقابل مالزی را نموده بودم

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فروزان سلیمانی پس از پیروزی 4 بر 2 تیم فوتسال بانوان ایران مقابل مالزی گفت: در ابتدا بازی را خوب آغاز کردیم. در برخی مواقع بازیکنان تمرکز خود را از دست دادند اما روی هم رفته با کوششی که شاگردانم در این دیدار کردند، توانستیم پیروز میدان شویم.

وی با بیان اینکه بازی بسیارسختی بود، اضافه کرد: پیش بینی این دیدار سخت را از ابتدای آغاز مسابقات داشتیم، چرا که این تیم از امتیاز میزبانی بهره می برد و نسبت به گذشته بسیار پیشرفت نموده بود. به شاگردانم تبریک و خسته نباشید می گویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره بازی برابر تایلند گفت: این دیدار نیز بسیار سخت خواهد بود. هر دو تیم برای حضور در فینال کوشش می نمایند. بازی های این تیم را بررسی نموده و سعی می کنیم برنامه ریزی خوبی برای مصاف با این تیم طراحی کنیم.

سلیمانی در خاتمه بیان کرد: از حضور تماشاگران در سالن مسابقه تشکر می کنم و امیدوارم در ادامه بازی ها ما را همراهی نمایند.

تیم ملی فوتسال بانوان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا با رجحان مقابل مالزی به عنوان تیم نخست گروه به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 444

به "سلیمانی: پیش بینی بازی سخت مقابل مالزی را نموده بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمانی: پیش بینی بازی سخت مقابل مالزی را نموده بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید