10 سلبریتی با گرانقیمت ترین خانه ها

به گزارش ناق، خبرنگاران: همه می دانند که سلبریتی ها عاشق ولخرجی و خریدن چیز های گرانقیمت و مجلل هستند، چه خریدن یک پورشه آخرین مدل باشد، چه گذراندن تعطیلات در گردشگاهی اختصاصی در یک گوشه جهان. از میان ولخرجی های ستاره ها می توان به خرید عمارت ها و خانه های گرانقیمت هم اشاره نمود، خانه هایی که هم پناهگاهی برای سلبریتی ها به دور از لنز دوربین پاپاراتزی ها است و هم منعکس کننده دارایی خالص و موجودی حساب بانکی آنهاست. در زیر به ده ستاره که گران ترین خانه ها را در میان دیگران دارند، اشاره نموده ایم.

10 سلبریتی با گرانقیمت ترین خانه ها

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

10. مایلی سایرس

تصور کنید یک روز صبح در میان پوششی از درختان و گیاهان در منطقه پارادایز کوو از خواب بیدار شوید و خود را در مقابل هشت هزار مترمربع چشم انداز سرسبز و انبوه بیابید. مایلی سایرس، بازیگر، خواننده و ترانه سرای آمریکایی، خانه رویایی اش در اقتصادیبو را به قیمت 2.5 میلیون دلار خرید، درست یک سال پس از خریداری یک ملک دیگر - مزرعه ای مجلل با یک تاکستان - در هیدن هیلز به قیمت 5 میلیون دلار.

این ملک مدرن شامل یک خانه دو طبقه با چهار اتاق خواب، سه سرویس بهداشتی، یک پیشخوان صبحانه و یک اتاق تلویزیون می شود که فقط به وسیله پلی اختصاصی می توان به آن دسترسی پیدا کرد. در این ملک یک واحد اسپا و یک آلاچیق هم هستند که در کل مایلی مبلغ 2.5 میلیون دلار برای خرید آن هزینه نموده است.

9. ست میرز

مجری برنامه شبانه Late Night و همسرش، شب هایشان را در آپارتمانی مجلل در گرینیچ ویلیچ می گذرانند که 7.5 میلیون دلار برای خرید آن پرداخت نموده اند. این آپارتمان دوپلکس قبلاً متعلق به مری لوئیز پارکر، بازیگر، بوده که توسط یک زوج طراح، به سبکی مدرن طراحی شد.

این ملک 300 مترمربعی 5 اتاق خواب، چهار سرویس بهداشتی، یک اتاق غذاخوری بزرگ و 32 پنجره دارد که در فاصله کوتاهی از پارک واشینگتن اسکوئر قرار گرفته است و به رودخانه هادسون هم دید دارد.

8. دنزل واشینگتن

این ستاره فیلم های سینمایی و تلویزیونی، ملکی به قیمت 14.6 میلیون دلار در قلب بورلی هیلز خرید. وی با همسر و چهار فرزندش در این عمارت شش هزار مترمربعی زندگی می نماید که شامل یک استخر اختصاصی و زمین تنیس و ... می شود.

این ملک در مجتمع اختصاصی بورلی پارک واقع شده است که تنها به وسیله یک ورودی اختصاصی می توان به داخل آن راه یافت. با دارایی خالص 190 میلیون دلاری و درآمد سالانه بین 60 تا 90 میلیون دلار، این آقای ستاره قطعاً استطاعت اقتصادی این ولخرجی را دارد.

7. ویل اسمیت

از فیلادلفیای غربی تا کوه های کالابازاس - این شاهزاده فیلم های محبوب، در خلق خانه رویایی اش در کالیفرنیا از هیچ خرجی فروگذار نکرد! پس از 7 سال نوسازی و طراحی مجدد به رهبری استیون ساموئلسون (طراح)، ملک گرانقیمت و مجلل اسمیت با 2000 متر مربع مساحت، حالا 42 میلیون دلار قیمت گذاری شده است. این ملک بزرگ شامل یک زمین بسکتبال، یک زمین تنیس، یک زمین گلف و نیز استودیوی ضبط موسیقی می شود.

6. الن دی جنرس

این کمدین، مجری تلویزیونی و غول دنیای املاک و مستغلات، خانه اش در سانتا باربارا را به قیمت 45 میلیون دلار به فروش گذاشت. وی در سال 2012 این ملک را به قیمت 26.5 میلیون دلار خریداری نموده بود و قبل از آن که در سال 2017 آن را به فروش بگذارد، 10 هزار مترمربع فضا به آن افزود.

این عمارت که با عنوان ویلا معروف است، شش اتاق خواب، نه شومینه، اتاق نشیمنی به مساحت 80 مترمربع و یک سری تجهیزات و نیز یک زمین تنیس، یک استخر، و یک ساختمان برای مهمان دارد که الن خودش آن را ساخته است. وی قطعاً در نوسازی هایش، سخاوت به خرج داده است!

5. رایان سیکرست

پس از سال ها ساخت و ساز و گسترش ملکش در بورلی هیلز، الن دی جنرس بالاخره مجتمع بزرگش را به قیمت فضایی 49 میلیون دلار، به رایان سیکرست فروخت. الن و پورشا دی راسی، ساختمان اصلی را در سال 2007 به قیمت 29 میلیون دلار خریده بودند و پس از خریداری املاک همسایه، مجتمعی ساختند که 2400 مترمربع مساحت داشت. این ملک شامل یک استخر زیبا با فضای نشیمن مجللی در اطراف آن، سقف های بلند با سبک چوبی، اتاق بازی دولوکس و یک ساختمان بسیار بزرگ می شود.

4. تام کروز

این ستاره فیلم های سینمایی در ملکی بسیار بزرگ به مساحت هزار مترمربع زندگی می نماید که در فاصله کوتاهی از دهکده گردشی تلوراید واقع شده است. این پناهگاه 59 میلیون دلاری، بین کوهستان های خوش منظره کلرادو قرار گرفته است. این ملک با دکور شبه کابین، دیوار ها و سقف کار شده با چوب سرو ساخته شده است.

خود ساختمان شامل هفت اتاق خواب، نه سرویس بهداشتی و تجهیزات دولوکس می شود و یک سالن ورزش، یک اتاق سرگرمی و یک کتابخانه سفارشی هم در آن تعبیه شده است. در خارج از ساختمان یک زمین بسکتبال، تنیس و هاکی هم وجود دارد. حتی یک ساختمان هم برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

3. برد پیت و آنجلینا جولی

در سال 2008، قبل از ماجرای جدایی این زوج، برد پیت و آنجلینا جولی، کاخی در جنوب فرانسه، به نام شاتو میراوال به قیمت 67 میلیون دلار خریدند. این ملک گرانقیمت که هنوز مالکیت آن به خاطر تقسیم اموال در فرایند طلاق تعیین نیست، ویلایی در منطقه کورن در فرانسه است که هم یک پناهگاه خانوادگی برای آن ها بود و هم محل ازدواج این زوج در سال 2014 بود.

این ملک بیش از پنج میلیون مترمربع مساحت دارد و شامل سازه هایی می شود که قدمت آن ها به قرن هفدهم بر می شود. علاوه بر سازه های تاریخی، این ملک شامل جنگل، زیتون زار، یک دریاچه اختصاصی، یک تاکستان و یک خندق می شود. ساختمان اصلی 35 اتاق، یک اسپا، یک سالن ورزش، یک استخر سرپوشیده، یک سینمای خانگی و تجهیزات دیگر دارد.

2. بیانسه و جی زی

زوج قدرتمند و بانفوذ بیانسه و جی زی، عمارت اربابی خود در منطقه بل ایر را به قیمت 88 میلیون دلار خریداری کردند که جزو گرانقیمت ترین فروش های سال 2017 در منطقه لس آنجلس بود. این مجتمع سبک معاصر که در کوئستا وی قرار گرفته است، بیش از 3 متر مربع مساحت دارد و شامل شش ساختمان می شود، همچنین یک اسپا، اتاق های سلامت، یک اتاق سرگرمی، چهار استخر سرپوشیده و پرسنل کامل دارد. در خارج از فضای ساختمان اصلی منزل این ستاره های هیپ هاپ نیز، تراس، پاسیو و زمین بسکتبال قرار گرفته است.

1. اپرا وینفری

از میان هفت ملکی که اپرا وینفری مالک آنهاست، این مجری برنامه های تاک شو، برای چندین خانه مولتی میلیون دلاری اش، که در کل ایالات متحده پخش شده اند، بیش از 100 میلیون دلار پرداخت نموده است. یکی از گرانقیمت ترین خانه های اپرا، ملکی به نام سرزمین موعود است که پانزده هزار مترمربع مساحت دارد و در مونته سیتوی کالیفرنیا قرار گرفته است. وی این ملک را به قیمت 50 میلیون دلار خرید که امروز می گویند ارزش آن 90 میلیون دلار است. این قصر 2 هزار مترمربعی، به سبک نئو جورجین ساخته شده و شش اتاق خواب، 14 سرویس بهداشتی و یک سینمای خانگی و ... دارد. در خارج از ساختمان اصلی نیز چند ساختمان دیگر به علاوه میدان اسب دوانی، باغ های گل رز و باغ آووکادو قرار گرفته است!

منبع: therichest

منبع: برترین ها
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1006

به "10 سلبریتی با گرانقیمت ترین خانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 سلبریتی با گرانقیمت ترین خانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید