تور برزیل: 7 مورد از زیباترین شهرهای برزیل

به گزارش ناق، زیباترین شهرهای برزیل

برزیل سرزمین سواحل زیبا، غذاهای بی نظیر ، تالاب های دیدنی، جنگل های متراکم و شهرهای پرجمعیت به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در میان کشورهای آمریکای جنوبی است. گستردگی ها و تنوع سرزمین های برزیل این کشور را به مقصدی جالب و هیجان انگیز برای سفر تبدیل نموده است. با خبرنگاران همراه شوید تا آنالیز فهرست انتخابی از زیباترین شهرهای برزیل بپردازیم. البته این فهرست بسیار سلیقه ای است و ممکن است هر شخصی با توجه به معیارهای خود فهرستی متفاوت را ارائه کند.

تور برزیل: 7 مورد از زیباترین شهرهای برزیل

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

سالوادور | Salvador

خیلی از برزیلی ها این شهر از شهرهای برزیل را به عنوان مقد خود فصل برگزاری فستیول های عجیب و غریب انتخاب می نمایند. سالوادر نسخه کوچک و مقداری بادخیز ریو دو ژانیرو است. یکی از جاذبه های اصلی آن محله های رنگارنگی است که به سبک و سیاق معماری پرتغالی ها ساخته شده است. خط ساحلی زیبا و فرهنگ سرشار از شادی مردمانش این شهر را تبدیل به یکی از نقاط توریستی برزیل می نماید. محلی های آن یکی از صمیمی ترین و مهمان نوازترین افرادی هستند که در زندگی خود می بینید. سالوادور در ناحیه شمال شرقی دریای باهیا قرار گرفته است و فقط یک پرواز کوتاه یا سفر اتوبوس طولانی اما زیبا از ریو و سائو پائولو شما را به این شهر می رساند. برای تماشای فرهنگ پرطرفدار آفریقایی برزیلی، صحنه های پر جنب و جوش و شب های سر زنده اش به تماشا آن بروید.

ال بونیتو | El Bonito

اگرچه ال بونیتو در مقایسه با کلان شهرهای برزیل که در همسایگی اش قرار گرفته اند بسیار کوچک است. اما طبیعت دوستان و کسانی که در پی آرامش هستند به سرعت جذب این شهر زیبا می شوند. دور تا دور شهر غارها و رودهای خروشان پر از ماهی قرار دارند. تقریبا تمامی هتل ها ، متل ها و اقامت گاه های شهر لیستی از موقعیت های مختلف غواصی را در اختیاز مهمانانشان قرار می دهند و برای آن ها تاکسی رفت و برگشت به چنین مکان هایی می گیرند. بعضی از این مکان ها در قسمت گران برزیل قرار دارند اما غواصی در Rio Sucuri تجربه ای مقرون به صرفه فراموش نشدنی خواهد بود. هنگام سفر دوربین عکاسی خود را نباید فراموش کنید تا بتوانید از میمون های بازیگوشی که در حال بازی روی درختان اطراف رودخانه بانک عکس بگیرید. سپس از تماشا طبیعت زیبای رودخانه آرام شگفت زده شوید.

پاراتی | Paraty

توقف گاهی شبانه بین شهر های ریو و سائوپائولو. پاراتی شهری است که با آرامش کامل میان این دو شهر توقف ناپذیر و پر جنب و جوش قرار گرفته است. کوه های مرتفع و سواحل زیبا آن را در بر گرفته اند. اقامت در پاراتی بسیار مناسب افرادی است که از هیاهوی شهر های بزرگ خسته شده اند و می خواهند مدتی را در ارامش سپری نمایند. معماری استعماری پرتغالی غنی است، خیابان های مخروطی شهر و درب های کوچک شهر را برای تجربه خرید دل پذیر بسیار مناسب می نمایند. چشم اندازهای حومه شهر نیز مکانی عالی برای صرف یک صبحانه لذیذ هستند.

ایها گراند | Ilha Grande

یکی از برترین مکان های کره زمین ایها گراند است. مقصدی مناسب برای فرار از تنش های زندگی روزمره و دور شدن از فشارهای زندگی در عصر دیجیتال. در این شهر اینترنت وجود ندارد. مغازه های آن دکه های کوچکی هستنی و هیچ دستگاه خودپرداز بانکی در آن دیده نمی شود. در عوض گردشگران می توانند از تماشا آبشارهای فراوان، چشم انداز ها جنگلی و ساحل Lopes Mendes که یکی از زیباترین منطقه ها دنیا است تماشا کند. برترین راه برای گردش در جزیره سوار شدن قایق و برترین غذاها برای خوردن کبابی هستند. نگران قیمت ها نباشید سعی نکنید خودتان غذا درست کنید. بیشتر هتل ها و اقامت گاه ها با قیمتی منصفانه به شما غذای خوشمره می دهند. هشدار: ممکن است پس از اقامت در این جزیره نخواهید آن را ترک کنید.

ریو دو ژانیرو | Rio de Janeiro

نماد و سمبل فرهنگی برزیلی ها این جا است. ریو دو ژانیرو شهری است که بسیاری آرزوی تماشاش را دارند و افراد کمی برزیل را بدون تماشا آن ترک می نمایند. فعالیت ها و جاذبه هایی که در آن قرار گرفته است بسیار شگفت انگیز است. می توانید صبح خود را در حال پریدن از پاراگلایدر شروع کنید و بر روی زمین های ماسه ای فرود بیایید. از کوه های Sugarloaf بالا بروید تا چشم انداز ای بی نظیر از شهر را زیر پایتان ببینید. یا می توانید پیاده یا با اتوبوس به بالای مجسمه رستگاری مسیح بروید. به پایین بازگردید و در سواحل Copacabana از آفتاب لذت ببرید.

فلوریانوپلیس | Florianopolis

محبوب ترین مقصد گردشگری بین کسانی که با کوله پشتی در کشور برزیل سفر می نمایند همین جا است. فلوریانوپلیس توانسته بسیاری از بازدید نمایندگانش را به نحوی وسوسه کند که مدت اقامت خود در این شهر را تمدید نمایند. شهری ساحلی و پر از فعالیت های عجیب و غریب و هیجان انگیز که مسافران فصلی را سرگرم می نماید. فلوریانوپلیس به غذاهای دریایی که سرو می نماید معروفیت دارد. درون شهر گالری های دائمی هنر برپا است. یکی دیگر از تماشای های فلوریانوپلیس از شهرهای زیبای برزیل کارناوال ها تماشای آن هستند، گویی بمبی از رنگ درون شهر منفجر شده و موسیقی با صدای بلند در سراسر آن پخش می شود. این کارنوال در طول هفته های ماه فوریه هر سال برگزار می شود.

سائو سباستیانو | São Sebastião

مکانی دنج و خلوت که با یک اتوبوس سواری کوتاه از حومه کلان شهر سائو پائولو می توان به آن رسید. سائو سباستیانو محلی عالی برای سپری کردن آخر هفته ها یا پیکنیک یک روزه برای کسانی است که می خواهند برای مدتی کوتاه دغدغه های کاری زندگی شهری را پش سر بگذارند. موج سواران و علاقه مندان به معماری دوران استعمار (معماری پرتغالی) عاشق این شهر از شهرهای برزیل هستند. هنگام قدم زدن در مرکز شهر با ساختمان هایی روبرو می شوید که زمان ساختشان به صدها سال پیش و دوران استعمار بر می شود. با این همه ساحل برای گشت زدن و این همه تاریخ تا از آن آگاه شدن افراد زیادی سائو سباستیانو را برای اقامت 3 تا چهار روزه انتخاب می نمایند.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1934

به "تور برزیل: 7 مورد از زیباترین شهرهای برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: 7 مورد از زیباترین شهرهای برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید