آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، ترافیک سنگین در محور شهریار، تهران ؛ اعلام محورهای مسدود

به گزارش ناق، مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران و آزادراه کرج-قزوین محدوده مهرویلا خبر داد.

آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، ترافیک سنگین در محور شهریار، تهران ؛ اعلام محورهای مسدود

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت راه و شهرسازی، طبق آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه های کشور که تا ساعت 11 امروز، شنبه 24 دی ماه به روزرسانی شده، در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) تردد روان جریان دارد، اما در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس و آزادراه کرج-قزوین محدوده مهرویلا ترافیک سنگین گزارش شده است.

در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، لرستان، همدان، قم، مرکزی و کرمانشاه بارش برف و باران وجود دارد و در برخی از محورهای استان های بوشهر و ایلام هم بارش باران گزارش شده است.

محور قدیم خرم آباد-پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد-پل زال و محور خرم آباد-کوهدشت انجام می شود.

محور شریانی ریگان-ایرانشهر و محورهای غیرشریانی پونل-خلخال، جاسک-بشاگرد و چاهان-زرآباد مسدود است. همچنین محورهای لاسم-ارجمند، وازک-بلده، سروآباد-پاوه، سی سخت-پادنا، نو هشتگرد-طالقان و گنجنامه-تویسرکان دارای انسداد فصلی است.

رضا روشنی، کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران خبر داد و گفت که در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس و محور شهریار-تهران محدوده شهر قدس ترافیک سنگین مشاهده می شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 دی 1401 بروزرسانی: 26 دی 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2149

به "آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، ترافیک سنگین در محور شهریار، تهران ؛ اعلام محورهای مسدود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، ترافیک سنگین در محور شهریار، تهران ؛ اعلام محورهای مسدود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید