برف و باران در جاده های 13 استان ، 11 جاده مسدود است

به گزارش ناق، مدیر مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به ترافیک سنگین در محور چالوس راستا شمال به جنوب، از ترافیک سنگین در محور هراز راستا جنوب به شمال محدوده پلور و ترافیک نیمه سنگین راستا شمال به جنوب هراز محدود مبارک آباد اطلاع داد.

برف و باران در جاده های 13 استان ، 11 جاده مسدود است

به گزارش خبرنگاران، علی اکبر آشوری در تبادل نظر با فارس در تشریح آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، بیان نمود: بر اساس اطلاعات بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و دوربین های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 17 تا 18 در شبانه روز گذشته

وی اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2297 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل 1.3 درصد کاهش نشان می دهد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راهها 15.1 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

11 جاده مسدود داریم

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در حال حاضر محور گنج نامه-تویسرکان، جاده محور فرعی شمشک-دیزین، محور وازک-بلده در مازندران و جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

آشوری بیان نمود: همچنین محور رامیان-اولنگ-شاهرود، شهداد-نهبندان، جاده پونل-خلخال، محور خرم آباد-پلدختر، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110 و محور سروآباد-پاوه به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

برف و باران در محور چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال

وی توضیح داد: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس جهت شمال به جنوب محدوده های خوشبختی، پورکان و سرودار هستیم.

مدیر مرکز مدیریت راه ها با اشاره به ترافیک سنگین در محور هراز جهت جنوب به شمال محدوده پلور از ترافیک نیمه سنگین جهت شمال به جنوب هراز محدود مبارک آباد اطلاع داد.

آشوری از تردد روان در محور فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت اطلاع داد.

وی گفت: در محورهای چالوس و هراز و آزادراه تهران - شمال بارش برف و باران گزارش شده است و در محور فیروزکوه بارش باران داریم.

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا امامزاده طاهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس از ترافیک سنگین در محور فشم - تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک و محدوده گردنه قوچک اطلاع داد.

آشوری از بارش برف و باران در بعضی از محورهای استان های آذربایجان غربی، تهران، البرز، زنجان، قزوین، لرستان، همدان، کردستان و مازندران اطلاع داد.

وی از بارش باران در بعضی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام و کرمانشاه اطلاع داد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1444

به "برف و باران در جاده های 13 استان ، 11 جاده مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و باران در جاده های 13 استان ، 11 جاده مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید