آزمون در میان 5 بازیکن برتر مرحله مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در سال 2016

به گزارش ناق، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نام مهاجم تیم ملی ایران را در میان 5 بازیکنی که در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی زیر 23 ساله آسیا خوش درخشیدند، قرار داده است.

آزمون در میان 5 بازیکن برتر مرحله مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در سال 2016

با تور مالزی از تهران از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، با نزدیک شدن به زمان شروع رقابت های مرحله مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا که کمتر از دو هفته دیگر برگزار می گردد، سایت AFC در گزارشی به معرفی برترین بازیکنان دو دوره قبلی این رقابت ها پرداخته است که سردار آزمون، در صدر این لیست 5 نفره قرار گرفته است.

AFC درباره بازیکنی که الان جزو مهره های اصلی تیم ملی ایران محسوب می گردد نوشته است: سردار آزمون که الان مهاجم ترکیب اصلی تیم ملی ایران است، یکی از اعضای تیم زیر 23 ایران بود که در رقابت های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال در سال 2016 به طور مشترک عنوان آقای گل را کسب کرد. مهاجم تیم ملی که یک سال پیش از آن رقابت های در جام ملت های آسیا در استرالیا نیز پتانسیلش را نشان داده بود، در مرحله مقدماتی زیر 23 ساله های آسیا در قطر با 20 سال سن 15 گل زد. آزمون اگرچه در مرحله نهایی رقابت ها حضور پیدا نکرد - به دلیل حضور در ترکیب اصلی تیم ملی ایران - اما در راهیابی جوانان ایران به مرحله نهایی نقشی کلیدی ایفا کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از یویا کوبو (ژاپن)، عمر خریبین (سوریه)، جیمی مک لارن (استرالیا) و هوانگ اوی جو از کره جنوبی به عنوان دیگر بازیکنانی که در دو دوره قبلی رقابت های قهرمانی زیر 23 ساله های آسیا خوش درخشیدند یاد نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 681

به "آزمون در میان 5 بازیکن برتر مرحله مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در سال 2016" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون در میان 5 بازیکن برتر مرحله مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در سال 2016"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید