مدافع پرسپولیس در تور قهرمان آسیا، مقصد ملی پوش پرسپولیس تغییر می نماید؟

به گزارش ناق، محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم پرسپولیس با پیشنهادی از تیم اولسان هیوندای روبرو شده است.

مدافع پرسپولیس در تور قهرمان آسیا، مقصد ملی پوش پرسپولیس تغییر می نماید؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در شرایطی که تیم ملی اردوی تدارکاتی خود را با حضور ستاره های فوتبال ایران برگزار نموده، یکی از بازیکنان حاضر در اردو احتمالا گوشه ذهنش، پیشنهادی جذاب را مرور می نماید؛ بازی در لیگ کره جنوبی و پوشیدن پیراهن تیم اولسان هیوندای که فصل گذشته پرسپولیس را از قهرمانی باز داشت.

یکی از خبرنگاران حوزه فوتبال کره جنوبی اطلاع داد که باشگاه اولسان هیوندای برای ترمیم خط دفاعی خود به سراغ کنعانی زادگان رفته و پیشنهاد رسمی خود را ارائه نموده و باتوجه به رقم پیشنهاد و همچنین اتمام قرارداد این بازیکن، اولسان امید زیادی به انجام این انتقال پس از انتها لیگ برتر ایران دارد.

حسین کنعانی که دو فصل پیش و در دوره گابریل کالدرون به عضویت پرسپولیس درآمد، در این مدت جزو بهترین بازیکنان این تیم و چه بسا فوتبال ایران بوده و حالا نمود نمایش های درخشان خود را در پیشنهادات خارجی خود می بیند. پیش تر منابع موثق اطلاع داده بودند که کنعانی مورد توجه تیم های قطری واقع شده است و حتی قرارداد خود را هم به امضا رسانده اما حالا شاید پیشنهاد اولسان مقصد او را تغییر بدهد.

کنعانی زادگان که بیشترین تعداد بازی باشگاهی خود را با پرسپولیس انجام داده و 63 بار پیراهن این تیم را پوشیده، برچسب 700 هزار دلاری را روی خود می بیند و احتمالا این رقم در انتها فصل برایش تغییر خواهد نمود. او 27 ساله است و از نظر سنی شرایط مناسبی دارد و قراردادش با پرسپولیس نیز به اتمام خواهد رسید تا با فراغ بال مقصد مورد نظرش را برگزیند.

این در حالی است که پرسپولیس پیشنهاد تمدید قرارداد را به کنعانی ارائه نموده اما هنوز مدافع سرخپوشان برای تمدید به باشگاه پرسپولیس نرفته است. نکته مهم این که حتی اگر او با قرمزها مذاکره کند، رقم و مدت قرارداد، احتمالا بزرگترین اختلاف نظر طرفین را شکل خواهد داد و شاید همین موضوع منجر به جدایی دوباره گردد.

دو راهی کی لیگ کره جنوبی و لیگ ستارگان قطر، یکی از سخت ترین دو راهی های ممکن برای کنعانی خواهد بود اما حضور در تیم قهرمان آسیا و همچنین سطح زندگی در کشور کره جنوبی، مسائلی هستند که شاید سبب شوند تا این مدافع ملی پوش، بلیت خود را به مقصد اولسان بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1619

به "مدافع پرسپولیس در تور قهرمان آسیا، مقصد ملی پوش پرسپولیس تغییر می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع پرسپولیس در تور قهرمان آسیا، مقصد ملی پوش پرسپولیس تغییر می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید