اعتصاب کارکنان بخش هوایی پروازهای فرانسه را به شدت کاهش داد

به گزارش ناق، خبرنگاران: در حالی که کارکنان بخش کنترل پرواز فرانسه قصد دارند از فردا سه شنبه اعتصاب 6 روزه خود را شروع نمایند به نظر می رسد سیستم حمل و نقل هوایی این کشور در اوج مسافرت های هوایی با اختلال جدی روبرو گردد.

اعتصاب کارکنان بخش هوایی پروازهای فرانسه را به شدت کاهش داد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، اتحادیه کارکنان بخش حمل و نقل هوایی فرانسه از شرکت های هواپیمایی خواسته اند تا میزان پروازهای خود را بیش از 20 درصد کاهش دهند. اعتصاب 6 روزه کارکنان کنترل پرواز در فرودگاه های فرانسه از فردا سه شنبه شروع خواهد شد.

بر اساس این گزارش سازمان هواپیمایی فرانسه اعلام نموده است که سه چهارم پروازها به طور میانگین انجام خواهد شد. پروازها به سوی جنوب فرانسه، اسپانیا، پرتغال،مراکش، تونس و الجزایر کمتر از سایر پروازها تحت تاثیر این اعتصاب قرار خواهد گرفت.

سازمان هواپیمایی فرانسه و اتحادیه کارکنان بخش هوایی از شرکت های هواپیمایی خواسته اند تا به منظور کاهش فشار ناشی از این اعتصاب پروازهای خود را 20 درصد کاهش دهند.

اعتصاب کارکنان کنترل پرواز در شرایطی است که فرانسه در فصل رونق صنعت گردشگری است و گردشگران خارجی زیادی در این فصل از سال برای دیدن جاذبه های توریستی به این کشور سفر می نمایند.

این اعتصاب در شرایطی شروع می گردد که 30 ژوئن(9 تیرماه) آخرین مهلت دولت فرانسه برای ارائه بودجه بخش حمل و نقل هوایی برای 5 سال آینده خواهد بود. دولت فرانسه میخواهد بودجه بخش هوایی طی سال های 2015 تا 2019 میلادی را کاهش دهد.

کاهش بودجه این بخش قسمتی از طرح کمیسیون اروپا برای اصلاح سیستم حمل و نقل هوایی اتحادیه اروپا به شمار می رود.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 783

به "اعتصاب کارکنان بخش هوایی پروازهای فرانسه را به شدت کاهش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتصاب کارکنان بخش هوایی پروازهای فرانسه را به شدت کاهش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید