رونمایی قطرایرویز از یک کلاس جدید مالی با ویژگی جالب جایگاه و غذا ، 7 راستا جدید هواپیمایی قطر در جهان

به گزارش ناق، ITB برلین یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های گردشگری و سفر در دنیا و محلی مناسب برای اعلام های مهم صنعت هوانوردی تجاری است.

رونمایی قطرایرویز از یک کلاس جدید مالی با ویژگی جالب جایگاه و غذا ، 7 راستا جدید هواپیمایی قطر در جهان

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

قطر ایرویز در نشستی خبری که در حاشیه این نمایشگاه برگزار گردید از جایگاه های جدیدی اطلاع داد که در کلاس مالی هواپیماهای ایرباس A321neos و A321LRs این شرکت هواپیمایی عرضه خواهند شد.

این هواپیماهای دو موتوره بدنه باریک اساسا برای پروازهای کوتاه و نیمه بلند استفاده می گردد و ایرلاین قطری 50 فروند از این جت ها را به شرکت هواپیماسازی فرانسوی ایرباس سفارش داده است که از این تعداد 10 فروند به نسخه جدید چیدمان جایگاه در کلاس مالی تجهیز شده اند.

همچنین مشتریان قطر ایرویز می توانند این جایگاه های جدید را در 60 فروند بویینگ 777Xs که این ایرلاین سفارش داده است و از سال 2020 تحویل آنها شروع می گردد هم ببینند.

در ایرباس های جدید بدنه باریک قطر ایرویز جایگاه ها در سه ردیف سه تایی چیده می شوند. این جایگاه ها که پشتی سبک وزنی دارند در حالت برخاستن و فرود هواپیما در زاویه 6 درجه هستند و در حالت کلی می توانند تا 19 درجه زاویه انحراف داشته باشند.

از سوی دیگر، برخلاف دیگر جایگاه های ایرلاین ها، این جایگاه های جدید دکمه جابه جا کردن تشک نشیمن دارند. این ویژگی برای مسافرانی که می خواهند برای صرف غذا یا کار فاصله مناسبی با میز داشته باشند خبر بسیار خوبی است.

جاپای اضافی، میزدوتایی شامل یک میز اصلی و یک میز کوچکتر زیر آن، نمایشگر 13.3 اینچی 4K و پورت یو.اس.بی شارژر سریع نوع C از دیگر امکانات این جایگاه های جدید است.

منوی غذاهای این کلاس مالی جدید هم بهبود یافته است و منویی با انتخاب های بیشتر و مقدار بالاتر غذا را شامل می گردد به طوری که پیش غذای این منوی جدید 20 درصد، غذای اصلی 25 درصد و دسر 50 درصد بیشتر شده است.

قطر ایرویز همچنین درنظر دارد از اواخر سال 2019 در بسته بندی های غذاهای کل شبکه هوایی اش تا 80 درصد از محصولات بازیافتی و تجزیه پذیرزیستی استفاده کند و مقدار مصرف پلاستیک های یک بار مصرف را تا 80 درصد کاهش دهد و این گونه در بخش غذا وارد فعالیت های دوستدار محیط زیست گردد.

این شرکت هواپیمایی در سال 2019 میخواهد پروازهای مستقیمی را به لیسبون پرتغال، مالتا، ربات در مراکش، لنگکاوی در مالزی، داوائو در فیلیپین، ازمیر در ترکیه و موگادیشو در سومالی شروع کند.

در نمایشگاه ITB برلین 2019 شرکت های فعال در حوزه گردشگری و سفر از 180 کشور دنیا شرکت کردند و به بیش از 160 هزار بازدیدکننده تازه ترین اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات جدیدشان را ارائه دادند.

منبع: گردشبان
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 807

به "رونمایی قطرایرویز از یک کلاس جدید مالی با ویژگی جالب جایگاه و غذا ، 7 راستا جدید هواپیمایی قطر در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی قطرایرویز از یک کلاس جدید مالی با ویژگی جالب جایگاه و غذا ، 7 راستا جدید هواپیمایی قطر در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید