افزایش میزان فروش اپل در چین

به گزارش ناق، با کاهش فروش گوشی های اندرویدی در چین، میزان فروش اپل در این کشور افزایش یافت.

افزایش میزان فروش اپل در چین

با قیمت تور چین نوروز 99 سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ، از سال 2018، شرکت اپل در کشور چین در زمینه فروش گوشی های هوشمند خود با مشکل روبه رو بود، اما آنطور که منابع خبری نشان می دهند این شرکت با معرفی سری iPhone 11 پیروز شده است مشکل خود را برطرف نموده و دوباره در دومین بازار بزرگ دنیا اعتباری کسب کند.

iPhone 11، فرشته نجات اپل

اعداد و ارقام حاکی از آن است که شرکت اپل پیروز شده است تا دسامبر سال 2019 تعداد 3.18 میلیون دستگاه در کشور چین بفروشد. این میزان فروش، 11 درصد از فروش کل بازار چین را در بر می گیرد که نسبت به سال گذشته 18.7 درصد افزایش داشته است. نتایج به دست آمده، افزایش رشد 6 درصدی میزان فروش دستگاه های اپل در ماه های اکتبر و نوامبر را نشان می دهد که نقطه عطفی در زمینه فروش گوشی های هوشمند است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، میزان فروش گوشی های هوشمند خارجی در چین، در ماه دسامبر 28.92 میلیون دستگاه بوده است که 13.7 درصد کاهش را نسبت به بازه زمانی مشابه در سال 2018 نشان می دهد؛ علت این موضوع کاهش میزان فروش گوشی های اندرویدی در این کشور است.

احتمال بروز مشکل در فروش گوشی های اپل فاقد فناوری 5G

گزارش ها نشان می دهد که دلیل اصلی عملکرد قدرتمند شرکت اپل در چین، مدل استاندارد iPhone 11 است. همچنین پیش بینی می گردد که اپل در اوایل سال 2020، آغاز پیروزی را تجربه کند. موج دوم فروش گوشی های هوشمند در اواخر ماه ژانویه اتفاق خواهد افتاد که معمولا در این زمان میزان فروش گوشی ها افزایش ناگهانی پیدا می نماید. بدون شک پس از این دوره درخشان، فروش گوشی های اپل با افت ناگهانی تقاضا همراه خواهد بود، یعنی زمانی که به دلیل محبوبیت روزافزون تلفن های هوشمند 5G، ممکن است اوضاع کمی برای اپل ناخوشایند گردد.

احتمال عرضه iPhone 9 و افزایش فروش گوشی های اپل

رونمایی از گوشی های پرچمدار سامسونگ، شیائومی، اوپو و دیگر شرکت ها ممکن است در فرایند نزولی فروش گوشی های اپل موثر باشند، اما شایعه ها حاکی از آن است؛ محصولی که اپل به عنوان یک محصول میان رده معرفی خواهد نمود، این فرایند را تغییر دهد. بعد از سال ها شایعه، اپل بالاخره تصمیم گرفته است که یک جایگزین برای گوشی میان رده خود، iPhone SE معرفی کند و نام آن iPhone 9 خواهد بود. این گوشی بر اساس ظاهر iPhone 8 طراحی خواهد شد. طراحی این گوشی تا به حال توسط رندر های منتشر شده از چندین سایت لو رفته، اما قرار است چند مشخصه از گوشی های پرچمدار را هم داشته باشد.

بر اساس شایعات، این گوشی قرار است دارای پردازنده A13 بیومتریک iPhone 11 باشد و حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی داشته باشد. iPhone 9 ممکن است یک باطری با ظرفیت بزرگتر از قبل داشته باشد و با دوربین تک لنز ارائه گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 621

به "افزایش میزان فروش اپل در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش میزان فروش اپل در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید