انتشار فراخوان بخش ویژه هنر بدن و حرکت

به گزارش ناق، خبرگزاری خبرنگاران- فراخوان بخش هنر بدن و حرکت به عنوان یک بخش ویژه از سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر منتشر شد.

انتشار فراخوان بخش ویژه هنر بدن و حرکت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، بخش هنر بدن و حرکت با مدیریت آقای یاسر خاسب به سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر اضافه شد.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با هدف توجه به گونه های مختلف اجرایی تئاتر و با توجه به گسترش اقبال جوانان خلاق عرصه هنر نمایش به شیوه های نوین اجرایی مبتنی بر هنر بدن وحرکت با مشارکت مجموعه فرهنگی آوای خلیج فارس و حمایت معاونت فرهنگی- اجتماعی منطقه آزاد کیش بخش ویژه هنر بدن و حرکت را برگزار می نماید.

این بخش که به صورت مجزا همزمان با جشنواره سی و نهم در جزیره کیش برگزار خواهد شد، طی فراخوانی در دو بخش تک نفره (سولو) و دو نفره (دوئت) از متقاضیان دعوت به ثبت نام کرد.

هنرمندان علاقه مند به حضور در این بخش می توانند فایل تصویری اجرای خود را تا 25 دی 99 به همراه مشخصات کامل به نشانی الکترونیکی [email protected] یا به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری آقای حسین مسافرآستانه 11 تا 21 بهمن 99 برگزار می گردد. نشانی سایت جشنواره www.fitf.ir است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1377

به "انتشار فراخوان بخش ویژه هنر بدن و حرکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار فراخوان بخش ویژه هنر بدن و حرکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید