بازگشایی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری همدان

به گزارش ناق، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان همدان از بازگشایی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری شهر همدان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.

بازگشایی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری همدان

به گزارش خبرنگاران همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان، مجید جهانگیریان، اظهار کرد: با توجه به رایزنی های اجرا شده با ستاد مبارزه با بیماری کرونا در استان و همچنین با استناد به دستورالعمل های صادره از طریق وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تمامی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری شهر همدان که در اختیار این اداره کل است، بازگشایی شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان همدان ادامه داد: در دستورالعمل های صادره از ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان تصریح شده که مسئولان تمامی جاذبه های گردشگری با رعایت دستورالعمل ها و مقررات بهداشتی می توانند به گردشگران و علاقه مندان به آثار تاریخی خدمات رسانی کرده و مسئولان بهداشتی استان هم بر این فرایند نظارت خواهند داشت.

وی گفت: تمامی بناهای تاریخی، جاذبه های گردشگری و موزه های استان برای بازدید گردشگران با رعایت پروتکل های بهداشتی از ساعت 30/8 صبح لغایت 7 بعدازظهر باز هستند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1670

به "بازگشایی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید