با این نکات چشم بسته به ایتالیا سفر کنید

به گزارش ناق، غذاهای فوق العاده، ییلاق های زیبا، غذاهای لذیذ، و بیشینه تاریخی، ایتالیا را به یکی از بهترین مکان های دیدنی جهان تبدیل نموده است.

این کشور، یکی از جذاب ترین مکان هایی است که من تا به حال به آن سفر نموده ام. باغ های انگور در توسکانی، تاریخ فلورانس، خیابان باستان در رم، طبیعت جنوب ایتالیا، مناطق زیبای چنکو تره، و آبراه های رومانتیک در ونیز از جمله مواردی به شمار می روند که جذابیت خاصی را به این کشور بخشیده اند. کشور ایتالیا به دلیل داشتن مناطق دیدنی فراوان، هیچ گردشگری را ناامید نخواهد نمود. تعداد این مکان ها به حدی زیاد است که بازدید از آن ممکن است به اندازه یک عمر طول بکشد. بهتر است بازدید از مکان های دیدنی ایتالیا را به سرعت انجام ندهید و فرصت بیشتری را برای بازدید از آن صرف نمایید. برای مثال، خوردن یک اسپرسو و استراحت در این مناطق جذاب می تواند آرامش زیادی را به همراه داشته باشد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

با این نکات چشم بسته به ایتالیا سفر کنید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

هزینه های معمول

هزینه اسکان: هزینه هتل به طور متوسط بین 18-30 یورو (به ازای هر شب) برآورد شده است. گفتنی است که هزینه هتل های خصوصی چیزی در حدود 50-100 یورو می باشد. اکثر هتل ها می توانند ملحفه و وای فای (اینترنت) رایگان ارائه کنند. بدین ترتیب، شما باید حدود 50 یورو هزینه را برای هر شب اقامت خود در یک اتاق در نظر بگیرید. اگر به اتاقی بزرگتر و لوکس تر علاقه مند هستید، باید هزینه اسکان را افزایش داده و آن را به 70 یورو نزدیک نمایید. شرکت خصوصی (Airbnb) یک جایگزین مناسب و مقرون به صرفه است که می تواند به جای اسکان در هتل ها انتخاب گردد. در این شرکت، هزینه اجاره هر اتاق را 20 یورو و هزینه هر آپارتمان کوچک را چیزی در حدود 40 یورو در نظر گرفته است.

غذاها: ماکارونی تازه، نان، گوجه فرنگی، پیتزا، بستنی، و نوشیدنیهای محلی از جمله غذاهای معروف ایتالیا به شمار می روند. در ایتالیا، هزینه هر وعده غذایی بسیار گران خواهد شد، اما اگر کوشش نمایید می توانید آن را به کمتر15 یورو در روز نیز نزدیک نمایید. بیشتر غذاهای رستورانی با نوشیدنی مخصوص به سلیقه خودتان سرو شده و هزینه آن برای هر شخص چیزی در حدود 25 یورو برآورد خواهد شد. گفتنی است که در نقاط پر رفت و آمد و توریستی، این قیمت حدود 10 یورو افزایش خواهد یافت. غذاهایی مانند پیتزا، پانینی، و تنقلات سبک بین 2/7 یورو هزینه بر خواهند بود. از طرفی دیگر، هزینه فست فود (به عنوان مثال مک دونالد) برای یک وعده غذایی چیزی در حدود 9 یورو می باشد. در بسیاری از رستوران ها، هزینه نشستن (coperto) نیز به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد. گفتنی است که هزینه ارائه خدمات و همچنین نان نیز در حدود 3 یورو در نظر گرفته شده است. اگر بخواهید تمام وعده های غذایی را خودتان تهیه کرده و طبخ نمایید، هزینه آن بین 50 تا 70 یورو در هفته خواهد بود. اگر بیشتر مواد غذایی خود را از فروشگاه های تخفیفی مانند (Eurospin)، (Ins Mercato)، (Lidl or Penny Market)، و (LD Market) تهیه نمایید هزینه آن به مراتب کمتر می گردد.

حمل و نقل: استفاده از قطار یکی از بهترین راه های گردشگری در ایتالیا محسوب می گردد. هزینه قطار های تندرو (یورواستار) بین 35-65 یورو است. قطار منطقه ای و کند نیز، چیزی در حدود 6-25 یورو هزینه بر خواهند بود. اگر زمان شما کوتاه است و قصد سفر به مسافت های طولانی را دارید، رایان ایر و ایزیجت ارزان ترین پروازهای این کشور به شمار می روند. برای مثال، اگر بخواهید از فلورانس به رم حرکت کرده و این سفر را با قطار به انجام برسانید، هزینه آن 29 یورو خواهد بود. لازم به ذکر که زمان این سفر 95 دقیقه به طول خواهد انجامید. از طرفی دیگر، سفر با اتوبوس 17 یورو و زمان آن 4 ساعت خواهد بود. هزینه سفر از پیزا به میلان نیز 35 یورو با قطار و 17 یورو با اتوبوس است. زمان این سفر به ترتیب 3.5 و 6.5 ساعت خواهد بود. همان طور که می دانید حمل و نقل عمومی این کشور با اتوبوس و مترو اجرا شده و هزینه آن حداکثر 2 یورو خواهد بود. ابر (Uber) در شهر مختلف ایتالیا، از جمله رم، میلان، فلورانس و غیره در دسترس است.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 423

به "با این نکات چشم بسته به ایتالیا سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این نکات چشم بسته به ایتالیا سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید