برای خرید خانه در ونکوور چقدر عایدی ضروری است؟

به گزارش ناق، برای بیشتر صاحبان خانه تعجب آور نیست اینکه هر کسی که در پی خرید خانه در دو شهر بزرگ بریتیش کلمبیاست، باید عایدی شش رقمی داشته باشد.

برای خرید خانه در ونکوور چقدر عایدی ضروری است؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی تی وی، گزارشی منتشر شده از سایت مقایسه نرخ وام مسکن RateHub.ca که نشان می دهد افرادی که امیدوارند یک خانه میانه در ونکوور بخرند باید حدود 232 هزار دلار عایدی داشته باشند تا شرایط دریافت وام مسکن را احراز نمایند.

این محاسبه بر مبنای میانگین قیمت 1,235,900 دلاری خانه در منطقه ونکوور است که بالاترین میانگین در کانادا به شمار می رود.

برای محاسبه این رقم عوامل مختلفی در نظر گرفته شده است؛ از جمله آزمون استرس وام مسکن، نرخ وام مسکن 5.21 درصدی برای ژوئن 2022، وام مسکن را 988,720 دلار تخمین زده است و آن را در عایدی مورد احتیاج لحاظ نموده و 4000 دلار مالیات بر دارایی سالانه و …

عایدی مورد احتیاج بر اساس 20 درصد پیش پرداخت محاسبه شده است.

عایدی مورد احتیاج ونکوور در مقایسه با بیشتر نقاط کشور بالاتر است، اما در مقایسه با اندازه مورد احتیاج در اوایل امسال هم بالا رفته.

همین محاسبه در ماه مارس که میانگین قیمت خانه بالاتر بود، عایدی مورد احتیاج را حدود 200هزار دلار برآورد کرد. طبق این مطالعه، ظرف سه ماه خریداران به مبلغی حدود 32 هزار دلار بیشتر برای خرید خانه احتیاج دارند.

به گفته این سایت، هدف از محاسبات آنها این بوده که نشان دهد تغییر تست استرس و نرخ وام مسکن (5.25 و 3.14 درصد در ماه مارس) چقدر بر قیمت مسکن تأثیر گذاشته است.

بر اساس این تحقیق، در ونکوور، خریداران در حال حاضر به عایدیی 16 درصد بیشتر احتیاج دارند.

در ویکتوریا، خریداران 23 درصد بیشتر از ماه مارس پول لازم دارند.

مرکز استان در حال حاضر میانگین قیمت خانه 985500 دلاری دارد؛ به این معنی که افرادی که در پی خرید هستند باید سالانه حدود 188 هزار دلار عایدی داشته باشند تا بتوانند خانه بخرند.

از تمام شهرهای کانادا که در این گزارش گنجانده شده اند، فقط خانه هایی در وینیپگ و ادمونتون برای افرادی که حقوق پنج رقمی می گیرند ارزان است.

طبق گزارش RateHub، خریداران در ادمونتون برای خرید یک خانه میانه، به عایدی حدودی حداقل 87 هزار دلاری احتیاج دارند و در وینیپگ، خانواده ها باید حدود 78 هزار دلار عایدی داشته باشند.

میانگین قیمت مسکن در این شهرها به ترتیب حدود 409 هزار دلار و 361 هزار دلار است.

جدیدترین مطالب

امیدی به ارزان شدن خانه در کانادا هست؟

ونکوور و تورنتو، از گران ترین شهرهای دنیا برای ساخت وساز

رکوردزنی کانادایی جهت دریافت وام مسکن

48 درصد از کانادایی های 25 تا 35 ساله صاحبخانه هستند

عایدی در سایر شهرهای کانادا که ماه گذشته مورد آنالیز نهاده شد از 108 هزار دلار در کلگری تا 179 هزار دلار در همیلتون، اونتاریو متغیر است.

به غیر از ونکوور، تورنتو تنها شهری است که خریداران خانه در آن باید بیش از 200 هزار دلار عایدی داشته باشند. طبق گزارش RateHub، عایدی مورد احتیاج پرجمعیت ترین شهر کانادا حدود 227 هزار دلار برای خرید خانه ای با میانگین قیمت 1204900 دلار است.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2062

به "برای خرید خانه در ونکوور چقدر عایدی ضروری است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای خرید خانه در ونکوور چقدر عایدی ضروری است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید