بهترین رستوران های منطقه سوخومویت بانکوک

به گزارش ناق، رستوران های منطقه سوخومویت | Best restaurants in سوخومویت

سوخومویت یکی از بهترین مناطق بانکوک برای تفریح و خوش گذرانی است و رستوران ها، مراکز تفریحی و خرید متعددی در این منطقه وجود دارند. اکثر توریست هایی که به شهر بانکوک تایلند سفر می نمایند زمان زیادی از سفر را در این منطقه سپری می نمایند. به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفتیم بهترین رستوران های منطقه سوخومویت بانکوک را به شما معرفی کنیم که بهترین و خوشمزه ترین تجربه غذاهای تایلندی و بین المللی را به مشتریان ارائه می نمایند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

بهترین رستوران های منطقه سوخومویت بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

داین این ددارک | Dine in the Dark

رستوران داین این ددارک یکی از بهترین رستوران های منطقه سوخومویت است و بهترین تجربه غذاهای تایلندی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این هتل لوکس در یکی از مجلل ترین هتل های بانکوک، یعنی هتل شرایتون گراند هتل قرار گرفته است. اگرچه کیفیت و طعم فوق العاده غذاهای رستوران کافی ست تا برای غذا خوردن آن را انتخاب کنید، اما یک موضوع دیگر هم مزید بر علت می گردد: این رستوران حضوری فعال در امور خیریه دارد و برای افراد بیکار و کسانی که به دلیل نابینایی قادر به یافتن شغل نیستند درآمدزایی می نماید. اگر برای غذا خوردن به این رستوران بروید غذایتان را احتمالا پیشخدمت های نابینا و کم بینا سرو می نمایند و ….. شما هم در تاریکی غذا خواهید خورد! رستوران های تاریک نوعی از رستوران هستند که در سرتاسر جهان وجود دارند و در محیطی تاریک به مشتریان سرویس دهی می نمایند. مسئولین این رستوران ها معتقدند در تاریکی و زمانی که یکی از حواس پنجگانه کار نمی نماید باعث تقویت حس های دیگر مثل چشایی و بویایی می گردد و می توان لذت بیشتری از غذا برد. این رستوران انواع غذاهای آسیایی، غربی و گیاهی را به مشتریان ارائه می نماید.

  • ساعات کار: همه روزه از ساعت 6:30 صبح تا 11 شب

آدرس: n250 سوخومویت Road, Khwaeng Khlong Toei, Khet Khlong Toei Krung Thep Maha Nakhon, 10110, Thailand

رستوران گوویندا | Govinda

گوویندا یکی از بهترین رستوران های منطقه سوخومویت و در واقع یک رستوران کاملا گیاهی محسوب می گردد. در این رستوران انواع غذاهای خانگی ایتالیایی به صورت کاملا گیاهی به مشتریان سرو می شوند. مشتریان می توانند هم در محوطه داخلی و هم محوطه بیرونی رستوران بنشینند و از فضای صمیمی و محبت آمیز این رستوران لذت ببرند. غذاهای خوشمزه ای مثل بادمجان کبابی، جوجه در سس فلفل، میگو در سس سویا، گنوچی، ریزوتو و طیف متنوعی از پیتزا، سوپ و پاستاهای بدون تخم مرغ در منوی این رستوران به چشم می خورند. به عنوان دسر هم مشتریان انتخاب های خوشمزه ای مثل پاناکوتا، تیرامیسو، بستنی، کیک پرتقال و موس شکلاتی خواهند داشت.

ساعات کار:

  • ظهرها از ساعت 12 تا 2:30 بعدازظهر
  • عصرها از ساعت 6 تا 10:30 شب
  • آدرس: Khwaeng Khlong Toei, Khet Khlong Toei Krung Thep Maha Nakhon, 10110, Thailand

رستوران ایسائو | ISAO

رستوران ایسائو یکی از بهترین رستوران های منطقه سوخومویت است که بین ایستگاه های قطار BTSآسوکه و فروم فونگ قرار گرفته است. ایسائو رستورانی ژاپنی است و انواع غذاهای ژاپنی مثل سوشی را به مشتریان ارائه می نماید. در واقع رول های سوشی این رستوران در سرتاسر بانکوک شهرت دارند و این رول ها با اسامی جالبشان مثل شیکاگو اسپایسی کریزی، رنگین کمان، جکی و زمستان هواداران زیادی پیدا نموده اند. علاوه بر سوشی و ساشیمی انواع مختلفی از غذاهای سرد و گرم در این رستوران سرو می شوند. فضای داخل رستوران بسیار تمیز با طراحی مدرن و خلوت است و منطقه ای هم در فضای باز برای نشستن مشتریان در نظر گرفته شده است.

ساعات کار

  • ظهرها از ساعت 11 تا 2:30 بعدازظهر
  • عصرها از ساعت 5:30 بعدازظهر تا 9:30 شب
  • آدرس: Soi سوخومویت 31, Khwaeng Khlong Toei Nuea, Khet Watthana Krung Thep Maha Nakhon, 10110, Thailand

نو آیدیا | No Idea

نو آیدیا نام یک کافه-رستوران محبوب در بانکوک است که با غذاهای خوشمزه ای که ارائه می نماید به یکی از بهترین رستوران های منطقه سوخومویت تبدیل شده است. در این رستوران خودمانی و صمیمی از محصولات ارگانیک و فصلی در تهیه غذاهایی بسیار خوشمزه استفاده می گردد. علاوه بر غذاهای معمول منو، مشتریان این رستوران می توانند از بین غذاهای خوشمزه ای مثل پیتزا، استیک، ماهی تازه و جوجه کباب انتخاب نمایند. در کنار این غذاها طیف متنوعی از نوشیدنی های دلچسب و گوارا هم وجود دارد که همراه با غذاها سرو می شوند.

  • آدرس: سوخومویت Road, Khlong Toei Nuea, Watthana Krung Thep Maha Nakhon, 10110, Thailand

ال مرسادو | El Mercado

رستوران ال مرسادو به صورت خانوادگی اداره می گردد و بهترین و تازه ترین طعم های آشپزی مدیترانه را درست در قلب بانکوک به مشتریانش ارائه می نماید. این رستوران یکی از محبوب ترین و بهترین رستوران های منطقه سوخومویت است و در بین مردم محلی و همین طور گردشگران خارجی شهرت خوبی دست و پا نموده است. نکته جالب در خصوص این رستوران این است که منوی معینی در رستوران وجود ندارد و سرآشپز هرروز تصمیم می گیرد که چه غذاهایی را طبخ کند. گوشت های وارداتی، انواع پنیر و سایر مواد اولیه ای که به سختی در تایلند پیدا می شوند در تهیه غذاهای این رستوران استفاده می شوند. در مواقعی که هوا خوب و آفتابی باشد می توانید غذایتان را در تراس دلباز رستوران بخورید و از هوای مطبوع لذت ببرید. رستوران ال مرسادو همه روزه به جز روزهای یکشنبه باز است و به سرویس دهی به مشتریان می پردازد.

  • آدرس: n490 Phai Singto Alley, Khwaeng Khlong Toei, Khet Khlong Toei Krung Thep Maha Nakhon, 10110, Thailand

لانگ تیبل | Long Table

برای گروه های بزرگ که به دنبال فضایی مناسب برای غذا خوردن می گردند لانگ تیبل انتخابی ایده آل است. این رستوران همان طور که از نامش هم معین است میزهایی بسیار بزرگ و طویل دارد که برای نشستن گروه های بزرگ بسیار مناسب است. البته برای گروه های کوچک تر و حتی زوج ها هم میزهای مناسبی وجود دارد، اما شهرت این رستوران به همان دلیلی است که ذکر کردیم. این رستوران مدرن در طبقه 25 یک برج قرار گرفته است و با دیوارها و پنجره های بزرگ شیشه ایش چشم اندازی منحصربفرد و بی نظیر به شهر دارد. در این رستوران مجلل و لوکس انواع غذاهای تایلندی به همراه سالادها و دسرهای خوشمزه و متنوع سرو می گردد و در زمره بهترین رستوران های منطقه سوخومویت قرار گرفته است.

  • ساعات کار: همه روزه از ساعت 5 بعدازظهر تا 2 بامداد
  • آدرس: n16Khlong Toei Nuea, Watthana Krung Thep Maha Nakhon, 10110, Thailand

رستوران چینی پاگودا | Pagoda Chinese Restaurant

یکی دیگر از بهترین رستوران های منطقه سوخومویت رستوران چینی پاگوداست که داخل پارک لوکس و مدرن ماریوت مارکیز کوئین بانکوک قرار گرفته است. در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه چینی مثل اردک کباب معروف یا پکینگ داک سرو می گردد. غذا خوردن در این رستوران تجربه ای خاص و بی نظیر از غذاهای چینی در دل بانکوک را به مشتریان ارائه می دهد. فضای این رستوران بسیار خانوادگی و دلنشین است و به ویژه اگر همراه با فرزندانتان به بانکوک سفر نموده اید انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. انواع غذاهای چینی مثل اردک پکنی، خرچنگ پلو با سس چیلی و … از جمله انتخاب های خوشمزه در این رستوران هستند.

  • ساعات کار:

همه روزه از ساعت 11:30 صبح تا 2:30 بعدازظهر و 6 بعدازظهر تا 10 شب

کارماکامت دینر | Karmakamet Diner

آخرین مورد از بهترین رستوران های منطقه سوخومویت که به شما معرفی می کنیم رستوران تایلندی کارماکامت دینر است. وقتی وارد این رستوران می شوید انگار قدم به یک باغ مخفی و رویایی گذاشته اید که در وسط خیابانی شلوغ و پرازدحام قرار گرفته است. قفسه های چوبی که مملو از بطری های نوشیدنی هستند، چراغ های آویزان از سقف، میز و جایگاه های چوبی تیره، کوسن ها و مبلمان سنتی، گل های خشک و … همه محیط این رستوران به فضایی اینستاگرامی و مدرن تبدیل نموده اند. علاوه بر محیط، غذاهای این رستوران هم بسیار خوشمزه هستند و با تزیینی زیبا و هنرمندانه سرو می شوند. تقریبا اکثر مشتریانی که این رستوران را برای غذا خوردن انتخاب می نمایند عکاسی از غذا و محیط زیبای رستوران را فراموش نمی نمایند. اگر شما هم قصد چنین کاری را دارید پیشنهاد می کنیم دسر رنگین کمان ابری توت فرنگی را سفارش بدهید.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 440

به "بهترین رستوران های منطقه سوخومویت بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های منطقه سوخومویت بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید