برترین عینک واقعیت مجازی تا 2 میلیون؛ ورود به دنیای فراتر از واقعیت

به گزارش ناق، نوآوری در دنیای گجت های هوشمند پوشیدنی با عرضه عینک های واقعیت مجازی به اوج خود رسیده است. در واقع عینک واقعیت مجازی تکنولوژی های موجود در گوشی های هوشمند را به صورت مستقیم مقابل چشم و گوش کاربران قرار می دهد. اگر شما هم از علاقه مندان به این گجت ها هستید، این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید، چرا که قصد داریم در راهنمای خرید برترین عینک واقعیت مجازی تا 2 میلیون تومان خبرنگاران ، برترین عینک های واقعیت مجازی را در بازه های قیمتی مختلف به شما معرفی و آنالیز کنیم.

برترین عینک واقعیت مجازی تا 2 میلیون؛ ورود به دنیای فراتر از واقعیت

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G12 به همراه دسته بازی

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G12، برترین عینک واقعیت مجازی با بودجه 2 میلیون تومان در فروشگاه خبرنگاران است که امکانات و قابلیت های بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. اول از همه باید به وزن بسیار سبک 200 گرمی این محصول اشاره کنیم که در استفاده های طولانی مدت به هیچ عنوان برای کاربران آزاردهنده خواهد بود. یکی از دلایل وزن سبک این عینک واقعیت مجازی، استفاده از پلاستیک ABS در ساخت این محصول بوده که در برابر ضربات احتمالی نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. اطراف عینک که با صورت کاربران در تماس است، با چرم بسیار با کیفیت و لطیفی پوشانده شده تا فشار کمتری به صورت وارد گردد و از تعریق آن نیز جلوگیری کند. بعلاوه بندی که هدست را بر روی سر ثابت نگه می دارد، کیفیت خوبی دارد و از سه زاویه هدست را پشت سر فیکس می نماید.

برترین هدست واقعیت مجازی تا 2 میلیون تومان خبرنگاران ، مجهز به لنزهایی باکیفیت HD است تا وضوح تصویر بسیار بالایی را برای کاربران فراهم آورد. لنزهای این عینک به وسیله دکمه های تعبیه شده روی آن، قابلیت حرکت به عقب-جلو و چپ-راست را دارند تا کاملا متناسب با چشم های شما فیکس شوند و از خستگی چشم ها در استفاده طولانی مدت، جلوگیری نماید. کاربران دارای عینک های طبی نیز هیچ مسئله ای برای کار با این محصول ندارند و به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. این عینک واقعیت مجازی برای گوشی های حداکثر 7 اینچی قابل استفاده است و از سیستم عامل های اندروید و iOS نیز به خوبی پشتیبانی می نماید. یک دسته بازی به همراه این محصول به شما تقدیم می گردد که با دو باتری نیم قلمی نیز کار می نماید.

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G04BS

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G04BS که در لیست برترین عینک واقعیت مجازی 2 میلیون تومان خبرنگاران قرار گرفته، حدود 400 گرم وزن دارد، اما به لطف طراحی ارگونومیکش در استفاده های طولانی مدت برای کاربران آزاردهنده نخواهد بود. این محصول همچون محصول معرفی شده قبلی از پلاستیک ABS فراوری شده که مقاومت خوبی در برابر ضربات دارد و به این راحتی ها آسیب نخواهید دید. شاینکن برای این عینک واقعیت مجازی خود از لنزهای باکیفیت HD استفاده نموده تا کاربران به سادگی غرق در دنیای فراتر از واقعیت شوند و از بازی کردن با آن لذت ببرند. کاربران این امکان را دارند با بهره گیری از دکمه ای که روی هدست تعبیه شده، لنزهای را جابه جا نمایند تا به شکل کاملاً فیکسی روی صورت چشم آن ها قرار بگیرند و موجب خستگی چشم آن ها نشوند.

این عینک واقعیت مجازی مجهز به فیلتر نور آبی نیز است تا از چشمان کاربران محافظت کند و با تمامی گوشی های اندرویدی، ویندوز موبایل ها و بعلاوه iOS سازگاری دارد. این محصول از هدفون های بلوتوثی نیز بهره می برد که به گوشی هوشمند شما متصل می گردد و با دکمه هایی که روی هدست قرار داده شده، امکان کنترل صدا نیز برای شما وجود دارد. پد های این هدست از جنس چرمی هستند تا فشار زیادی به صورت کاربران وارد ننمایند و بعلاوه به لطف منافذ تعبیه شده روی آن، از تعریق صورت جلوگیری خواهد نمود.

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل SC-G04EA

عینک واقعیت مجازی مدل SC-G04EA، مدل دیگری از محصولات برند شاینکن است که کیفیت بسیار خوبی دارد و به لطف وزن سبکش، تجربه گیمینگ لذت بخشی را به شما ارائه می دهد. این محصول از بدنه پلاستیکی ABS فراوری شده که دوام بالایی دارد و هیچ محدودیتی برای حرکات سر کاربران ایجاد نمی نماید. وقتی هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل SC-G04EA را جلوی چشمان خود قرار می دهید، لنز آن با تغییر حرکت صورت به اطراف، تغییر پیدا نموده و خود را با جهت دید شما همراه می نماید. این محصول برای استفاده گوشی های هوشمند 3.5 تا 6 اینچی طراحی شده و از لنز نوری HD با قطر نازک 40 میلی متری نیز بهره می برد.

شاینکن مدل SC-G04EA که یکی از نامزدهای برترین عینک واقعیت مجازی تا 2 میلیون تومان خبرنگاران محسوب می گردد، به صورت لولایی و از قسمت بالا باز می گردد تا گوشی هوشمند خود را درون آن قرار دهید. یک کش باکیفیت نیز برای نگه داشتن هدست روی صورت کاربران در جعبه این محصول وجود دارد و بعلاوه باید به پدهای ابری نرمی هم در محل تماس صورت با هدست قرار گرفته اند نیز اشاره کنیم. هدفون این عینک واقعیت مجازی با کابل 3.5 میلی متری صدا به گوشی شما متصل می گردد. اگر گوشی هوشمند شما مجهز به سنسور ژیروسکوپ باشد، این امکان برای شما وجود دارد تا فیلم ها و بازی های مورد علاقه خود را به صورت فراگیر و 360 درجه با این هدست تماشا کنید. بعلاوه میکروفون مخفی تعبیه شده در این محصول نیز قابلیت مکالمه را برای شما به همراه می آورد.

هدست واقعیت مجازی مدل SC-G04BS

اگر وزن سبک عینک واقعیت مجازی هنگام خرید برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، هدست واقعیت مجازی مدل SC-G04BS با وزن 394 گرمی خود می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این محصول از پلاستیک ABS فراوری شده که در عین داشتن مقاومت بالا، بسیار انعطاف پذیر است و فوم های استفاده شده برای آن نیز بسیار نرم هستند تا صورت کاربران در هنگام استفاده طولانی مدت از هدست دچار آسیب نگردد. این محصول فضای کافی برای قرار گرفتن گوشی های هوشمند 4.7 تا 6 اینچی را در اختیار کاربران قرار می دهد. بعلاوه بندی که هدست را بر روی سر ثابت نگه می دارد، کیفیت خوبی دارد و از سه زاویه هدست را پشت سر تنظیم می نماید.

هدست واقعیت مجازی مدل SC-G04BS مجهز به لنزهای 40 میلی متری بسیار شفاف است. کاربران این امکان را دارند تا با استفاده از دکمه ای که روی این محصول قرار گرفته لنزهای را جابه جا نمایند تا به شکل کاملاً ثابتی روی صورت چشم آن ها قرار بگیرند و موجب خستگی چشم آن ها نشوند. بسیاری از این هدست ها، برای کاربران دارای عینک طبی قابل استفاده نیستند، اما این موضوع در خصوص این هدست به هیچ عنوان صدق نمی نماید و این کاربران نیز امکان کار با این هدست را خواهند داشت. پد های این هدست از جنس چرمی هستند تا فشار زیادی به صورت کاربران وارد ننمایند. این محصول زاویه دید 100 درجه را به کاربران ارائه می نماید.

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G04E

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G04E به عنوان یکی از کاندیدای برترین عینک واقعیت مجازی خبرنگاران ، امکانات بسیار خوبی را در ازای پرداخت قیمتی منطقی به کاربران ارائه می دهد. این محصول از لحاظ وزنی بسیار مناسب است و استفاده طولانی مدت از آن به هیچ عنوان برای کاربران آزاردهنده نخواهد بود. این دستگاه یک نمایشگر 160 درجه در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از تماشا فیلم ها و انجام بازی ها لذت ببرید. قابلیتی که این محصول را نسبت به سایر محصولات معرفی شده متمایز می نماید، پشتیبانی از بازی های واقعیت افزوده است. این هدست بعلاوه قابلیت پخش سه بعدی را نیز دارد تا تجربه واقعی تری را در اختیار کاربران قرار دهد.

در دو طرف این هدست، هدفون های با پدهای نرمی تعبیه شده که صدا را با برترین کیفیت ممکن به گوش کاربران می رسانند. این هدست به صورت لولایی و از قسمت بالا باز می گردد تا گوشی هوشمند خود را درون آن قرار دهید. یک کش باکیفیت نیز برای نگه داشتن هدست روی صورت کاربران در جعبه این محصول وجود دارد. این عینک واقعیت مجازی مجهز به فیلتر نور آبی نیز است تا از چشمان کاربران محافظت کند و با تمامی گوشی های اندرویدی، ویندوز موبایل ها و بعلاوه iOS با میزان صفحه نمایش بین 4.7 تا 6 اینچی سازگاری دارد.

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G13

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G13، برترین عینک واقعیت مجازی با قیمت مناسب از بین دیگر محصولات خبرنگاران است که قابلیت های خوبی برای ارائه دارد. این محصول از لنز های با کیفیت تر و جدیدتر نسبت به مدل های قبلی بهره می برد تا تصاویر بازی ها و فیلم ها با وضوح بسیار بالایی برای کاربران به نمایش دربیاید. جنس بدنه این مدل از پلاستیک بسیار با کیفیت ABS فراوری شده تا طول عمر بیشتر و وزن کمتری داشته باشد و کاربران در استفاده طولانی مدت از این محصول اذیت نشوند. لنزهای این عینک به وسیله دکمه های تعبیه شده روی آن، قابلیت حرکت به عقب-جلو و چپ-راست را دارند تا کاملا متناسب با چشم های شما فیکس شوند و از خستگی چشم ها با استفاده طولانی مدت، جلوگیری نماید.

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G13 برای گوشی های 4.5 تا 7.2 اینچی قابل استفاده است و از سیستم عامل های اندروید و iOS نیز به خوبی پشتیبانی می نماید. بندی که این محصول را بر روی سر ثابت نگه می دارد، کیفیت مناسبی دارد و از سه زاویه هدست را پشت سر فیکس می نماید تا در اثر حرکات سر کاربران هیچ تکانی نخورد. اطراف عینک که با صورت کاربران در تماس است، با چرم بسیار باکیفیت و بادوامی پوشانده شده تا فشار کمتری به صورت وارد گردد و از تعریق آن نیز جلوگیری کند. این هدست بعلاوه برای کاربرانی که از عینک طبی استفاده می نمایند، هیچ محدودیتی ندارد و خیلی راحت می توانند از آن بهره ببرند.

هدست واقعیت مجازی وی آر شاینکن

هدست واقعیت مجازی وی آر شاینکن، یک محصول فوق العاده باکیفیت و پرامکانات است که سنگینی وزن آن به 380 گرم می رسد و در استفاده های طولانی مدت به هیچ عنوان کاربران را خسته نمی نماید. این عینک واقعیت مجازی از جنس پلاستیک بادوام ABS فراوری شده که می تواند در برابر ضربات احتمالی مقاومت خوبی از خود نشان دهد. شاینکن برای این محصول خود از لنزهای باکیفیت HD بهره برده تا کاربران طعم ورود به دنیای واقعیت مجازی را بچشند. کاربران این امکان را دارند با بهره گیری از دکمه ای که روی هدست تعبیه شده، لنزها را به چپ یا راست و بالا یا پایین جابه جا نمایند تا به شکل کاملاً ثابتی روی صورت چشم آن ها قرار بگیرند و مانع از خسته شدن چشم های آن ها گردد. این محصول با تمامی گوشی های اندرویدی، ویندوز موبایل ها و بعلاوه iOS سازگاری دارد.

در محل تماس صورت کاربران و این هدست فوم های ابری بسیار نرمی قرار گرفته که به لطف منافذ تعبیه شده روی آن، از تعریق صورت جلوگیری خواهد نمود. بعلاوه پوششی از چرم روی این فوم ها به چشم می خورد تا به صورت کاربران در استفاده های طولانی مدت از این دستگاه فشاری وارد نگردد. این محصول که در لیست برترین عینک واقعیت مجازی خبرنگاران قرار گرفته، فضای کافی برای قرار گرفتن گوشی های هوشمند 3.5 تا 6 اینچی را در اختیار کاربران قرار می دهد. بعلاوه کشی که هدست را بر روی سر ثابت نگه می دارد، بادوام است و از سه زاویه هدست را پشت سر تنظیم می نماید. اگر گوشی هوشمند شما مجهز به سنسور ژیروسکوپ باشد، شما این امکان را خواهید داشت تا فیلم ها و بازی های مورد علاقه خود را به صورت فراگیر و 360 درجه با این هدست به تماشا بنشینید.

هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box

هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box، یکی از برترین عینک های واقعیت مجازی با بودجه زیر یک میلیون تومان است که کیفیت ساخت خوبی دارد و همراه یک ریموت کنترل به شما تقدیم می گردد. این محصول حدود 410 گرم وزن دارد و به لطف طراحی ارگونومیکش حس بسیار خوبی هنگام استفاده به کاربران منتقل می نماید. این عینک واقعیت افزوده به صورت لولایی و از قسمت بالا باز می گردد تا گوشی های هوشمند 3.5 تا 6 خود را درون آن قرار دهید. یک کش باکیفیت نیز برای نگه داشتن هدست روی صورت کاربران در جعبه این محصول وجود دارد و بعلاوه باید به پدهای ابری نرمی هم در محل تماس صورت با هدست قرار گرفته اند نیز اشاره کنیم. پد های این هدست از جنس چرمی هستند و در اثر استفاده های زیاد پوسته پوسته نمی شوند.

این هدست دو لنز باکیفیت 42 میلی متری دارد که به صورت دو عدد چشمی روبه روی چشم انسان قرار می گیرند و تصاویر را با کیفیت خوب و زاویه دید 115 درجه ای برای کاربران به نمایش می گذارد. یک پیچ تنظیم لنز نیز روی بدنه این محصول تعبیه شده که می توانید لنزها را به چپ و راست یا عقب و جلو حرکت دهید تا تصویری واضح تر داشته باشید. اگر گوشی هوشمند شما مجهز به سنسور ژیروسکوپ باشد، این امکان برای شما وجود دارد تا فیلم ها و بازی های دلخواه خود را به صورت فراگیر و 360 درجه با این هدست مشاهده کنید. این محصول دارای شیارهای جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری نیز است.

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل SK-125

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل SK-125، حدود 400 گرم وزن دارد و کاربران در استفاده طولانی مدت از این عینک به هیچ عنوان اذیت نمی نماید. این محصول از جنس پلاستیک ABS ساخته شده که کیفیت بسیار خوبی دارد و تا حدی می تواند در برابر آسیب های احتمالی از خود مقاومت نشان دهد. شاینکن برای این محصول خود از لنزهای باکیفیت 40 میلی متری بسیار شفاف بهره برده تا کاربران از تماشا محتواهای تصویری مد نظر خود لذت ببرند. بعلاوه هر کدام از این لنزها قابلیت تنطیم شدن به صورت جداگانه را دارند و کاربران می توانند با استفاده از پیچی که روی بدنه این عینک تعبیه شده، محل آن ها را در چهار جهت تغییر دهند. در محل قرارگیری گوشی این عینک واقعیت مجازی، تعداد زیادی چسب های هوایی کوچک دیده می گردد که با بهره گیری از آن ها، گوشی محکم سر جای خود قرار می گیرد.

بسیاری از این هدست ها، برای کاربران دارای عینک طبی قابل استفاده نیستند، اما این موضوع در خصوص این هدست به هیچ عنوان صدق نمی نماید و این کاربران نیز امکان کار با این هدست را خواهند داشت. این دستگاه فضای کافی برای قرار گرفتن گوشی های هوشمند 4.7 تا 6 اینچی را در اختیار کاربران قرار می دهد. بعلاوه کشی بادوامی که هدست را بر روی سر ثابت نگه می دارد، قابل تنظیم است و از سه زاویه مختلف هدست را پشت سر فیکس می نماید. در محل قرارگیری گوشی و بعلاوه هدست روی صورت، پد های فومی نرم تعبیه شده تا هیچ فشاری به صورت کاربران وارد نگردد. این دستگاه یک نمایشگر 100 درجه در اختیار شما قرار می دهد و با تمامی گوشی های اندرویدی، ویندوز موبایل ها و iOS نیز سازگار است.

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G10

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G10، به عنوان برترین هدست واقعیت مجازی مقرون به صرفه قیمت خبرنگاران به شما پیشنهاد می گردد که طراحی ارگونومیکی دارد و وزن 300 گرمی آن در طولانی مدت به چشم ها و صورت کاربران فشار نمی آورد. این محصول از جنس پلاستیک باکیفیت ABS فراوری شده تا طول عمر بیشتری داشته باشد و در برابر ضربات احتمالی به راحتی آسیب نبیند. لنزهای HD شفاف و باکیفیت در این محصول مورد استفاده قرار گرفته که کاربران می توانند به لطف پیچی که روی بدنه این محصول تعبیه شده، به تنظیم دقیق آن بپردازند. بخش های کناری این هدست که با صورت کاربران در تماس است، با چرم بسیار با کیفیت و نرمی پوشانده شده تا فشار کمتری به صورت وارد گردد و از تعریق آن نیز جلوگیری کند.

یک بند قابل تنظیم نیز برای قرار گرفتن روی صورت کاربران در نظر گرفته شده که از زوایای مختلف می توان هدست را پشت سر فیکس کرد. این محصول یک فضای مناسب برای قرار گرفتن گوشی های هوشمند 3.5 تا 6 اینچی را در دسترس کاربران قرار می دهد و از همه گوشی های اندرویدی، ویندوز موبایل ها و iOS نیز پشتیبانی می نماید. اگر از عینک طبی استفاده می کنید، به هیچ عنوان نگران این موضوع نباشید، چرا که شما هم قادر خواهید از این محصول با عینک طبی خود بدون هیچ مسئله ای استفاده کنید.

سخن پایانی

در راهنمای خرید برترین عینک واقعیت مجازی تا 2 میلیون تومان خبرنگاران ، به معرفی و آنالیز 10 محصول برتر و پرامکانات پرداختیم تا در صورت داشتن قصد خرید این محصولات، با توجه به بودجه در نظر گرفته خود، ایده آل ترین گزینه را انتخاب کنید. به نظر شما برترین عینک واقعیت مجازی تا 2 میلیون تومان کدام محصول است؟ شما تجربه استفاده از کدام محصول معرفی شده را داشته اید؟ خواهشمندیم که تجربیات خود را در این زمینه با ما و دیگر کاربران خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 تیر 1402 بروزرسانی: 4 تیر 1402 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2217

به "برترین عینک واقعیت مجازی تا 2 میلیون؛ ورود به دنیای فراتر از واقعیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین عینک واقعیت مجازی تا 2 میلیون؛ ورود به دنیای فراتر از واقعیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید