بهره مندی از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی رونق و توسعه فارس را در پی دارد

به گزارش ناق، طیبی گفت: استفاده از ظرفیت های مشترک مجموعه نمایشگاه های بین المللی فارس و منطقه ویژه اقتصادی شیراز علاوه بر رونق و توسعه اقتصادی سبب به نمایش گذاشتن دستاورد های تولیدی و ظرفیت های مغفول مانده استان خواهد شد.

بهره مندی از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی رونق و توسعه فارس را در پی دارد

به گزارش خبرنگاران از شیراز، نادر طیبی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز در جلسه با مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس که با هدف بازدید از منطقه ویژه اقتصادی شیراز و توانمندی های این منطقه انجام گرفت بر همکاری های دو جانبه و استفاده از ظرفیت های طرفین بر توسعه اقتصادی استان و شیراز تاکید کرد.

او در این دیدار نیز ضمن اعلام آمادگی و همکاری های لازم جهت توسعه زیرساخت های نمایشگاه بین المللی استان فارس، گفت: در تلاش هستیم تا با بکارگیری از ظرفیت و پتانسیل های موجود منطقه ویژه تمام همکاری های لازم را در راستای برنامه های توسعه ای نمایشگاه بین المللی استان انجام دهیم.

طیبی بر لزوم همکاری های دو جانبه تاکید کرد و اضافه کرد: قطعا استفاده از ظرفیت های مشترک مجموعه نمایشگاه های بین المللی استان و منطقه ویژه اقتصادی شیراز علاوه بر رونق و توسعه اقتصادی سبب به نمایش گذاشتن دستاورد های اقتصادی و تولیدی و ظرفیت های مغفول مانده استان خواهد شد.

علی فرهادی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس هم ضمن بازدید از زیرساخت های منطقه ویژه، انتظارات خود را از منطقه ویژه به عنوان یک سهامدار عمده بیان کرد و گفت: در تلاشیم تا با برنامه ریزی مناسب اقداماتی را جهت توسعه و جهش نمایشگاه های بین المللی استان انجام دهیم تا به تبع آن شاهد رسیدن این مجموعه به جایگاه واقعی خود باشیم.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1973

به "بهره مندی از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی رونق و توسعه فارس را در پی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی رونق و توسعه فارس را در پی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید