تا قبل از احتیاج گسترده به هیچ اسم دز سوم واکسن کرونا تزریق نمی گردد

به گزارش ناق، خبرنگاران/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دریافت دز سوم واکسن برای افرادی که فاصله تزریق دو دز دیگر آنها کم است، علاوه بر اختلال در ایمنی شان موجب ایجاد عوارض می شوند.

تا قبل از احتیاج گسترده به هیچ اسم دز سوم واکسن کرونا تزریق نمی گردد

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (28 شهریورماه) در جمع خبرنگاران، اضافه نمود: در 24 ساعت گذشته با جانباختن 5نفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، تعداد کل فوتی های این بیماری در استان به دو هزار و 333 نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه با بستری شدن 65 نفر دیگر تعداد کل بستری های کرونا در استان به 431نفر رسید، اظهار کرد: اکنون 83 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال 24 نفر از آنها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: به جز کادر درمان که از تاریخ تزریق دوز دوم واکسن شان شش ماه گذشته و مصوب شده که دوز سوم را دریافت نمایند، در دیگر افراد احتیاجی به تزریق دوز سوم نیست.

نوروزیان با اشاره به اینکه بعضی افراد به دلایل مختلف برای تزریق دز سوم واکسن در سامانه ثبت نام نموده اند، بیان نمود: اگر برای این افراد پیامکی هم ارسال شده است به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان مراجعه ننمایند.

وی اسم کرد: دریافت دز سوم واکسن برای افرادی که فاصله تزریق دو دز دیگر آنها کم است، علاوه بر اختلال در ایمنی شان موجب ایجاد عوارض می شوند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان توصیه کرد تا قبل از احتیاج گسترده و اطلاع رسانی در این زمینه، به هیچ اسم دز سوم را تزریق ننمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1758

به "تا قبل از احتیاج گسترده به هیچ اسم دز سوم واکسن کرونا تزریق نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا قبل از احتیاج گسترده به هیچ اسم دز سوم واکسن کرونا تزریق نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید