تبلیغ و فروش بلیت کنسرت خوانندگان لس آنجلسی ممنوع

به گزارش ناق، در نامه ای که اخیرا از سوی پرهام جانفشان ـ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران ـ در اختیار دفاتر خدمات مسافرتی و آژانس های گردشگری استان تهران ابلاغ شده، آمده است: گزارش های واصله و آنالیز های اجرا شده مؤید آن است که بعضی دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری، خارج از چارچوب ضوابط و مقررات و وظایف ابلاغی خود، اقدام به تبلیغ و فروش بلیت کنسرت خوانندگان معلوم الحال و من جمله لس آنجلسی می نمایند.

تبلیغ و فروش بلیت کنسرت خوانندگان لس آنجلسی ممنوع

ضمن تأکید بر رعایت شئونات اسلامی، اعمال فوق الذکر تخلف تلقی شده و درصورت احراز، پرونده دفاتر خاطی برای اتخاد تصمیم به کمیسیون فنی ارجاع می گردد.

با وجود این اخطار، اما حرمت الله رفیعی ـ رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ـ به ایسنا گفت که تا کنون درباره فروش بلیت و یا تبلیغ این کنسرت ها از سوی دفاتر خدمات مسافرتی، گزارشی به این انجمن نرسیده است. حوزه فعالیت این دفاتر و حدود قانون تعیین است و خروج از آن، تخلف محسوب می گردد و دفاتر خدمات مسافرتی به این موضوع مطلع هستند.

رفیعی بعلاوه اظهار کرد: آن هایی که چنین تبلیغات و تورهایی دارند، مراکز بدون شناسنامه هستند و مجوز آژانس گردشگری ندارند و اتفاقا ما مطالبه گر هستیم که باید جلو این مراکز بدون مجوز و شناسنامه را در گردشگری بگیرند.

این بخشنامه در سال های گذشته که این کنسرت ها در کشورهای همجوار بیشتر برگزار می شد، نیز ابلاغ شده و درباره ممنوعیت تبلیغ و فروش خدمات مرتبط با آن به دفاتر گردشگری هشدار و اخطار داده شده بود.

منبع: گردشبان
انتشار: 26 آبان 1402 بروزرسانی: 26 آبان 1402 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2254

به "تبلیغ و فروش بلیت کنسرت خوانندگان لس آنجلسی ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغ و فروش بلیت کنسرت خوانندگان لس آنجلسی ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید