ترسناکترین مکان های گردشگری هند

به گزارش ناق، سفر به نقاط تسخیر شده در کشور هند

در روی زمین، حقایق ناگفته ای وجود دارد که پرداختن به آنها همواره مورد علاقه بشر نبوده است. بنابراین این حقیقت ها مثل رازهای سر به مهر باقی مانده اند.

ترسناکترین مکان های گردشگری هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

اگر به کشف ناشناخته ها و آشنایی با این حقیقت ها علاقه دارید، این مطلب را تا سرانجام بخوانید. در اینجا دو مورد از مکان های گردشگری ترسناک هند، معرفی شده است. با خبرنگاران همراه باشید:

همواره مسائلی که پیچیده هستند و از فهم و درک بشر خارج بوده اند، برای همه از قبل تا حالا جالب بوده اند اما شاید ترسی که وجود دارد مانع از شناخت این مسائل بوده است. اما ما در اینجا سعی می کنیم پرده از راز این مکان ها برداریم.

قلعه بهانگار در ایالت راجستان هند

قلعه بهانگار در شهری به همین اسم قرار گرفته است و این شهر را به عنوان یکی از تسخیر شده ترین نقاط گردشگری هند می شناسند. علیرغم ترسناک بودنش، مردم زیادی در جهان وجود دارند که حاضرند هر ریسکی را بنمایند تا از این نقطه مرموز دیدن نمایند(گردشگران ماجراجو!)

نکته جالبی که درمورد بازدید از شهر وجود دارد این است که اگر بخواهید بعد از غروب از این شهر تسخیر شده دیدن کنید، به شما اجازه اینکار داده نمی گردد. در واقع این قوانین را مقامات هند وضع نموده اند و دلیل آن هم خیلی معین نیست. اما تابحال بارها به خطرناک بودن بازدید بعد از غروب آفتاب اشاره نموده اند.

درباره این شهر داستانی هست و مربوط به جادوگری است که عاشق دختری شاهزاده می گردد. اما دختر شاهزاده میلی به این پیوند ندارد و جادوگر هم تصمیم می گیرد او را جادو کند. دختر از این کار جادوگر با خبر می گردد و دستور می دهد او را بکشند و جادوگر هم در موقع مرگ خود، قلعه و ساکنانش را نفرین می نماید.

جالب است بدانید درباره این قلعه و این شهر و موقعیت ترسناکی که بعد از غروب خورشید پیدا می نماید، مستند هم ساخته شده است اما تابحال هیچکدام تایید نشده اند.

کولدهارا باز هم در ایالت راجستان

دومین مکان ترسناکی که قصد معرفی آن را داریم باز هم در ایالت راجستان هند قرار گرفته است.

اسم این مکان، کولدهارا است و روستایی است که از 200 سال پیش تا حالا کسی در آن ساکن نشده است. داستانی که درباره این روستا وجود دارد این است که طلسمی ناشناخته باعث ناپدید شدن ساکنان این روستا شده است.

حالا این دهکده مثل خرابه ای است که هیچ کسی وارد آن نمی گردد. نکته مرموزی که درباره این دهکده وجود دارد و هنوز هم ناشناخته باقی مانده است، این است که علاوه بر ناپدید شدن ناگهانی روستایی ها، 83 دهکده اطراف آن هم ناپدید شده اند!

هنوز هم نفرین افراد ناپدید شده، در این روستا هست و هر فرد دیگری که بخواهد در این روستا زندگی کند را هم شامل می گردد. شاید به همین دلیل است که تا به امروز این روستا خالی از سکنه مانده است.

منبع: holidify.com

منبع: الی گشت
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 477

به "ترسناکترین مکان های گردشگری هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترسناکترین مکان های گردشگری هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید