تکمیل 35هزار متر مکعب شبکه فاضلاب منطقه 22 ، وزیر نیرو به غرب تهران می آید

به گزارش ناق، بیست و دومین تکه از مرکز برخلاف سایر منطقه ها تهران، شبکه فاضلاب شهری ندارد. این موضوع برای ساکنان و شهروندان این منطقه معضلات و مسائل بسیاری را رقم زده است. از استشمام بوی نامطبوع گرفته تا سرازیرشدن فاضلاب در خیابان ها.

تکمیل 35هزار متر مکعب شبکه فاضلاب منطقه 22 ، وزیر نیرو به غرب تهران می آید

به گزارش خبرنگاران، فرید ظهیری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه3 شهر تهران در این باره خبر خوشی به اهالی منطقه 22 می دهد که بخشی از این مسائل رفع می گردد.

گویا قرار است حدود 35 هزار مترمکعب از شبکه فاضلاب این منطقه در ماه آینده با حضور وزیر نیرو افتتاح گردد. : اکنون 82 هزار متر مکعب شبکه جمع آوری فاضلاب در منطقه22 در حال ساخت است که تا خاتمه فصل بهار بخشی از آن به بهره برداری می رسد. بعلاوه تکمیل و راه اندازی تصفیه خانه ششم آب و فاضلاب که در منطقه 22 واقع شده یکی از اولویت های مهم ما محسوب می گردد تا به واسطه آن فاضلاب جمع آوری شده در این منطقه به خطوط اصلی برسد. ظهیری به وسعت 3 هزار و 900 هکتاری فضای سبز این منطقه و دغدغه های آبیاری آن اشاره می نماید: ساخت مخازن آب برای آبیاری فضای سبز بوستان جنگلی چیتگر 90 درصد پیش رفته که بالغ بر 5 میلیارد تومان برای شرکت آب و فاضلاب هزینه داشته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2196

به "تکمیل 35هزار متر مکعب شبکه فاضلاب منطقه 22 ، وزیر نیرو به غرب تهران می آید" امتیاز دهید

4 کاربر به "تکمیل 35هزار متر مکعب شبکه فاضلاب منطقه 22 ، وزیر نیرو به غرب تهران می آید" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل 35هزار متر مکعب شبکه فاضلاب منطقه 22 ، وزیر نیرو به غرب تهران می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید