ثبات قیمت بر بازار لوازم تحریر زرند

به گزارش ناق، مسئول دفتر بازرسی فرمانداری زرند از ثبات قیمتی مناسب بر بازار لوازم تحریر شهرستان در آستانه بازگشایی مدارس اطلاع داد.

ثبات قیمت بر بازار لوازم تحریر زرند

به گزارش خبرنگار از، محمد علوی؛ مسئول دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی فرمانداری زرند، با اشاره به نوسانات ارزی و تاثیر آن بر قیمت های بازار و با توجه به قرار دریافت در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و جنب و جوش دانش آموزان برای خرید لوازم تحریر، از ثبات قیمتی مناسب و مطلوب بازار لوازم تحریر زرند نسبت به دیگر شهرستان های استان کرمان اطلاع داد.

علوی اضافه نمود: بر اساس ابلاغیه، تاکید و دستور فرماندار زرند برای بازرسی و نظارت ویژه بر بازار لوازم تحریر شهرستان در راستای جلوگیری از هرگونه تضییع حق و حمایت از خریدار و مصرف نماینده، طرح نظارتی ویژه بازار نوشت افزار زرند پس از تعطیلات اخیر تاسوعا و عاشورای حسینی شروع و تا نیمه اول مهرماه ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه تیم نظارتی یاد شده با همکاری ادارات اصناف، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و بهداشت به سرپرستی دفتر بازرسی فرمانداری شروع به کار نموده است؛ بیان داشت: خوشبختانه تا کنون با بارزسی های مستمر بعمل آمده از مراکز خرید لوازم التحریر، هیچ گونه تخلف، گرانفروشی، رعایت نکردن موازین قانونی فروش و پلمب واحد های مذکور را نداشته ایم.

علوی توضیح داد: عرضه دفتر های تعاونی با تعرفه دولتی و کتب درسی دانش آموزان در کتاب فروشی ها و مراکز توزیع کتاب درسی شروع شده و دانش آموزان با مراجعه به این مراکز نسبت به تحویل کتاب های درسی خود اقدام نمایند.

اوبا توجه به تاثیر لوازم تحریر در فرهنگ و رفتار دانش آموزان تاکید نمود: خانواده ها در خرید لوازم تحریر به مسائل فرهنگی و دینی میهن اسلامی اهمیت دهند تا فرزندانشان را از دوران مدرسه با فرهنگ ایرانی آشنا سازند.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 365

به "ثبات قیمت بر بازار لوازم تحریر زرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبات قیمت بر بازار لوازم تحریر زرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید