جشن سال نوی میلادی در رادیو ارمنی برون مرزی

به گزارش ناق، خبرگزاری خبرنگاران- رادیو ارمنی معاونت برون مرزی صداوسیما ویژه برنامه ای برای جشن شروع سال نوی میلادی برای مخاطبان این رادیو در ارمنستان و دنیا تدارک دیده و پخش خواهد نمود.

جشن سال نوی میلادی در رادیو ارمنی برون مرزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، به سنت هر ساله رادیو ارمنی معاونت برون مرزی به عنوان رسانه مرجع در حوزه اطلاع رسانی در بخش رسانه های شنیداری جامعه ارامنه ایران با تهیه و پخش ویژه برنامه عیدانه به استقبال سال نومیلادی می رود.

آنالیز سنت ها و ارزش های مربوط به ایام عید میلاد حضرت مسیح (ع)، پخش اشعار و سرودهای متناسب با این ایام، ، پیغام های تبریک مخاطبان ارمنستانی و ایرانی، پیغام اسقف ارامنه آذربایجان و اصفهان، مصاحبه با اسقف اعظم خلیفه گری تهران و بخش های مفرح گوناگون، ساعات معنوی و شاد ورود به سال 2021 را برای مخاطبان رادیو ارمنی دلنشین خواهند کرد.

مصاحبه با نمایندگان ارامنه کشورمان در مجلس شورای اسلامی، مروری بر رویدادهای سال 2020 و تحولات پیش رو در سال 2021، همچنین پخش گوشه هایی از جشن ها و آیین های سال نو میلادی در کشورهای مختلف دنیا و پخش اشعار و سرودهایی در وصف زمستان و عید و نعمت های الهی از دیگر بخش های برنامه عیدانه رادیو ارمنی خواهد بود.

موج رادیویی FM ، فرکانس 91/5 مگاهرتز برای شنیدن ارامنه استان تهران پیش بینی شده و مخاطبان در ارمنستان و سایر نقاط دنیا به وسیله سایت اینترنتی رادیو به آدرس www.parstoday.com/hy و ست تاپ باکس و موبایل اپلیکیشن ایران صدا می توانند رادیو ارمنی را در این ویژه برنامه همراهی نمایند.

مخاطبان گرامی می توانند به وسیله شماره تماس22013761 و ایمیل [email protected] پیغام ها ، پیشنهادات و نقدها خود را با رادیو ارمنی برون مرزی در میان بگذارند.

ویژه برنامه عیدانه به تهیه نمایندگی مرتضی احمدی و اجرای آرتویت زهرابیان و شوغیک کشیشیان، 11 دی ماه مطابق با 31 دسامبر به وقت تهران از رادیو ارمنی برون مرزی پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1347

به "جشن سال نوی میلادی در رادیو ارمنی برون مرزی" امتیاز دهید

1 کاربر به "جشن سال نوی میلادی در رادیو ارمنی برون مرزی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن سال نوی میلادی در رادیو ارمنی برون مرزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید