حال و هوای تیم ملی، طراحی شادی گل با لطیفه های سرمربی

به گزارش ناق، به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عراق ساعت 21 امشب در ورزشگاه المحرق بحرین برگزار می شود. حساسیت این دیدار برای کسب صدرنشینی در گروه C انتخابی مقدماتی جام جهانی 2022 انگیزه هایی را در هر دو تیم ایجاد کرده است.

حال و هوای تیم ملی، طراحی شادی گل با لطیفه های سرمربی

* کنفدراسیون فوتبال آسیا که بحرین را به عنوان میزبان بازی های برگشت گروه سوم انتخاب کرده بود یک هتل را برای چهار تیم میهمان ایران، هنگ کنگ، کامبوج و عراق در نظر گرفت تا آنها شرایط یکسانی را تجربه کنند.

همین امر باعث رویارویی اعضای تیم ها با همدیگر در محوطه هتل شده بود اما کاروان عراق رفت و آمد خود به تمرین و سالن های کنفرانس و بدنسازی هتل را طوری تنظیم کرده که در چند روز گذشته با بازیکنان ایران روبرو نشوند.

* بشار رسن هافبک تیم ملی عراق تنها بازیکن عراقی بوده است که هنگام تمرین اختصاصی روز گذشته خود در سالن بدنسازی هتل با تعدادی از مسئولان اجرایی تیم ملی ایران روبرو شده است و با آنها خوش و بش کرده بود. این بازیکن بلافاصله پس از اتمام تمرین خود به اتاق بر می شود تا افسران اجرایی AFC که محدودیت های کرونایی بابت حضور بازیکنان ایجاد کرده اند او را جریمه نکنند.

* بازیکنان تیم ملی ایران چهار ساعت مانده به شروع بازی با عراق چاشت عصرانه خوردند تا دچار ضعف جسمانی نشوند.

* دراگان اسکوچیچ از صبح امروز میزان شوخی های خود با بازیکنان را بیشتر از قبل کرد. او برای بازیکنان لطیفه های خنده دار تعریف می کرد و از کادر فنی خواسته بود تا همچون روزهای قبل با بازیکنان صحبت های روحیه بخش کنند.

* تنی چند از بازیکنان تیم ملی ایران قصد دارند شادی گل جالبی را در صورت گلزنی مقابل عراق انجام دهند.

* تعدادی از ایرانی های ساکن در بحرین قصد داشتند با بازیکنان تیم ملی عکس یادگاری بگیرند که به دلیل پروتکل های بهداشتی مربوط به کرونا از انجام آن باز ماندند.

* قرار است بازیکنان تیم ملی ایران شام خود را پس از بازی شبانه با عراق صرف کنند و دراگان اسکوچیچ منوی شام را آزاد گذاشته است.

* سرمربی تیم ملی ایران به همراه دستیاران خارجی خود همراه با کاروان تیم ملی ایران به تهران باز می گردند و بازیکنان لژیونر نیز پس از حضور در تهران به سفرهای خارجی خواهند رفت.

* تست کرونای تمام اعضای تیم ملی فوتبال ایران منفی شد تا خیال اسکوچیچ برای استفاده از بازیکنان دلخواه خود در ترکیب تیم ملی راحت شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1637

به "حال و هوای تیم ملی، طراحی شادی گل با لطیفه های سرمربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال و هوای تیم ملی، طراحی شادی گل با لطیفه های سرمربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید