حرف های مشکوک کی روش؛ او قصد ماندن دارد؟

به گزارش ناق، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست یک بر صفر تیم ملی مقابل آمریکا و حذف از مرحله گروهی جام جهانی با حضور در میکسدزون ورزشگاه الثمامه به خبرنگاران اظهار کرد: از نتیجه خیلی ناراحتم و ناراحت هستم که نتوانستیم صعود کنیم. رویای ما به اتمام رسید. خیلی نزدیک به صعود بودیم. در نیمه نخست حریف خوب بازی کرد و حقش بود که گل بزند، اما در نیمه دوم خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. فرصت های بهتری نسبت به آمریکا داشتیم و مطمئنا اگر گل نزنی تنبیه می شوی. در نیمه دوم مستحق گل زدن بودیم و اگر گل می زدیم، شرایط متفاوت بود.

حرف های مشکوک کی روش؛ او قصد ماندن دارد؟

وی در خصوص ادامه همکاری با تیم ملی ایران شرح داد: جواب این سوال در دستان من نیست و فعلا باید خنک و آرام شویم. شرایط را آنالیز و آنالیز کنیم و ببینیم چه می شود. اکنون باید استراحت کنیم، زیرا بازیکنان دل شکسته هستند. آن ها کار خوبی در شرایط دشواری انجام دادند و استحقاق اعتبار و احترام هواداران فوتبال را برای تمام کار هایی که کردند دارند.

کی روش در خصوص نیاز فوتبال ایران به نسل نو شرح داد: همه تیم های ملی همیشه باید خود را بازسازی کنند و خون تازه به آن ها دمیده شود تا بازیکنانی که به حد کافی از نظر سن و سال رسیده اند، جایگزین شوند. تازه کردن و آوردن خون تازه همیشه کار خوبی است، اما همین تیم می تواند در جام ملت ها بازی کنند، زیرا سن و کیفیت خوبی دارند و می توانند قهرمان آن جام شوند. همیشه باید از نظر کیفی بازیکنان دیگر را هم زیر نظر داشته باشیم و تلاش کنیم که بازیکنان نو برای تیم ملی آورده شود. همانطور که در تهران دیدید، یازده بازیکن زیر 22 سال را به اردوی تیم ملی آوردیم و از آن گروه تعدادی در جام ملت ها حضور خواهند داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 9 آذر 1401 بروزرسانی: 9 آذر 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2125

به "حرف های مشکوک کی روش؛ او قصد ماندن دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های مشکوک کی روش؛ او قصد ماندن دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید