خبرنگاران خبرهای رییس جمهوری را در گزارش جمهور خبرنگاران بخوانید

به گزارش ناق، تهران - خبرنگاران - سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (خبرنگاران) به منظور اطلاع رسانی جامع از برنامه های خبری روزانه دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در طول هفت سال اخیر، سرویس گزارش جمهور را راه اندازی کرد.

خبرنگاران خبرهای رییس جمهوری را در گزارش جمهور خبرنگاران بخوانید

این سرویس که امروز یکشنبه - نهم آذر- فعالیت خود را شروع نموده است، کوشش می نماید گزارش تمامی برنامه های خبری رئیس جمهوری را در قالب متن، عکس و فیلم در اختیار مردم، دانش پژوهان و خبرنگاران قرار دهد.

صفحه ویژه گزارش جمهور در نوار بالای تارنمای اصلی خبرنگاران به نشانی https://www.irna.ir/service/specialreports/president در دسترس عموم واقع شده است و همگان می توانند به سهولت آخرین برنامه ها و بیانات ریاست جمهوری را دریافت نمایند. علاوه بر آن، در این بخش، امکان دسترسی به مجموعه کامل خبرهای دکتر حسن روحانی از هنگام انتخاب به عنوان رئیس جمهوری در سال 1392 تا به امروز نیز وجود دارد.

مراجعه نمایندگان به این سرویس همچنین به آسانی امکان بازیابی اخبار، گزارش های تصویری و فیلم های مرتبط با حوزه دولت، افتتاح پروژه های ملی و تمامی سفرهای داخلی و خارجی رئیس جمهوری را دارند.

آرشیو این سرویس که در قالب صفحه ویژه در تارنمای خبرنگاران دیده می گردد، شامل تمامی اخبار، گزارش های تصویری و فیلم های منتشر شده در دولت های یازدهم و دوازدهم است و امکان دسترسی به آن برای مخاطبان در بخش مشروح اخبار گزارش جمهور فراهم شده است.

بخش گزارش تصویری و فیلم نیز به صورت مجزا در این صفحه طراحی شده و به طور مداوم بهروزرسانی می گردد.

عناوین برگزیده، پیشنهاد سردبیر و نشست های هیأت دولت از دیگر بخش های صفحه گزارش جمهور است که از امروز می توانید آن را در تارنمای اصلی خبرنگاران مشاهده و پیگیری کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1299

به "خبرنگاران خبرهای رییس جمهوری را در گزارش جمهور خبرنگاران بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خبرهای رییس جمهوری را در گزارش جمهور خبرنگاران بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید