خبرنگاران خرید و فروش مسکن ملی ممنوع است

به گزارش ناق، تهران- خبرنگاران- معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت که واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگیرد قانونی دارد.

خبرنگاران خرید و فروش مسکن ملی ممنوع است

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

بر اساس اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه در اطلاعیه ای توضیح داد: ثبت نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است و ثبت نام در سامانه به معنای عضویت یا تخصیص واحد نیست و چه بسا پس از آنالیز شرایط قانونی فرد ثبت نام کننده غیر واجد شرایط تشخیص داده گردد و به این ترتیب مدارک آن از جمله کد رهگیری و ... فاقد هر گونه ارزش است. بنابراین، خرید و فروش آن فقط باعث از بین رفتن سرمایه خریدار است.

این معاونت در اطلاعیه خود از ممنوعیت واگذاری امتیاز واحدهای طرح ملی مسکن اطلاع داد و اعلام نمود: امتیاز این قبیل افراد باطل می گردد، همچنین واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.

در ادامه این اطلاعیه، آمده است: در صورت مبادرت به واگذاری امتیاز به غیر، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف، امتیاز آن ها باطل و افراد خریدار نیز از هیچ حقوقی بهره مند نخواهند شد.

نسخه چاپی ثبت نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 795

به "خبرنگاران خرید و فروش مسکن ملی ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خرید و فروش مسکن ملی ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید