خبرنگاران سخنگوی شورای نمایش: فعلاً فیلم جدیدی روی پرده نمی رود

به گزارش ناق، تهران- خبرنگاران- سخنگوی شورای صنفی نمایش، گفت: درخواست نمایش فیلم آن شب و تهران شهر عشق اعلام وصول شد اما فعلاً فیلم جدیدی روی پرده نمی رود.

خبرنگاران سخنگوی شورای نمایش: فعلاً فیلم جدیدی روی پرده نمی رود

مرتضی شایسته در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران درباره مصوبات جلسه امروز 27 مهرماه شورای صنفی نمایش، گفت: در جلسه امروز درباره مسایل و مسائل سینما و تهیه نمایندگان بحث و تبادل نظر شد، شورا نظرات خود را گفت و منتظر می مانیم ستاد کرونا تشکیل گردد و در آن جلسه بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: درخواست اکران فیلم سینمایی تهران شهر عشق ساخته علی جابر انصاری و آن شب ساخته کوروش آهاری اعلام وصول و همچنین قرار شد تهیه نمایندگان و پخش نمایندگان فیلم سینمایی تومان ساخته مرتضی فرشباف، سازهای ناکوک ساخته علی حضرتی، مردن در آب مطهر ساخته برادران محمودی و اینجا هم باران می بارد ساخته نادر طریقت بعد از این ایام به جلسه شورا بیایند و با آنها درباره مسایل اکران تبادل نظر گردد.

شایسته اعلام کرد: فعلاً فیلم جدیدی به ناوگان اکران اضافه نمی گردد امیدواریم کرونا کمی فروکش کند تا ما بتوانیم درباره فیلم ها تصمیم بگیریم. از همین رو اکران فیلم هایی که قرار بود طی چند روز آینده به نمایش دربیاید، به عقب می افتد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: تمام سینماها پروتکل های بهداشتی را به طور صد در صد رعایت می نمایند از همین رو جا دارد از مالکان، مدیران و کارکنان سینما تشکر کنم. سینما جای پاکیزه ای است و نکات بهداشتی در آنجا رعایت می گردد و امیدوارم این موضوع به گوش مسئولان برسد.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1225

به "خبرنگاران سخنگوی شورای نمایش: فعلاً فیلم جدیدی روی پرده نمی رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سخنگوی شورای نمایش: فعلاً فیلم جدیدی روی پرده نمی رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید