خبرنگاران شهر کلور خلخال قرمز شد

به گزارش ناق، اردبیل - خبرنگاران - فرماندار خلخال گفت: با افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید 19 در شهر کلور مرکز بخش شاهرود این شهرستان شرایط کرونا در این شهر قرمز اعلام و محدودیت های مربوطه در این منطقه اعمال خواهد شد.

خبرنگاران شهر کلور خلخال قرمز شد

فریدون بابایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به شمار بالای آمار مبتلایان به این بیماری اعمال محدودیت های مربوط به شهرهای قرمز از سوی بخشداری و دستگاه های اجرایی عضو قرارگاه فرماندهی مقابله با ویروس کرونا و افزایش مراقبت های بهداشتی از سوی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی این شهرستان از امروز در این منطقه از خلخال ضرورت دارد.

او اضافه کرد: ضمن جلوگیری از تردد بیماران کرونایی در سطح شهر از امروز باید تمامی بیماران سرپایی کرونایی بویژه کرونای جهش یافته انگلیسی مراقبت شوند.

بابایی گفت: بلحاظ قرمز شدن شرایط کرونا در بخش شاهرود خلخال برگزاری مراسم عروسی ، عزا ،دورهمی و تجمع خانگی در این بخش ممنوع بوده و اقدامات پیشگیرانه از برگزاری مراسم عزا در آرامستان شهر کلور از سوی دستگاه های اجرایی ذی ربط صورت خواهد گرفت.

او اضافه کرد: تحت نظر دریافت همه افراد مرتبط با بیماران کرونایی مثبت در این منطقه الزامی بوده و در صورت احتیاج به پشتیبانی از بخش شاهرود از لحاظ کادر و امکانات درمانی شهر کلور تامین و تقویت می گردد.

فرماندار خلخال با تاکید بر لزوم جلوگیری از ورود میهمانان به کلور توسط عوامل پلیس راه اعلام کرد: مسافران و گردشگران شهر کلور تا هفتم فروردین ماه نسبت به ترک منطقه اقدام نمایند و در صورت احتیاج نیروی انتظامی منطقه باید برای پیشگیری از گسترش کرونا در این منطقه اقدمات قانونی لازم را بعمل آورد.

او اظهارکرد: فعالیت تمام صنوف غیر از صنوف تامین نماینده اقلام ضروری مردم ممنوع بوده و از اجتماع مردم در بازار ، معابر عمومی ، بوستان ها و مناطق گردشگری جلوگیری خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی موضوع تغییر شرایط کرونا در بخش شاهرود به قرمز با استفاده از رسانه های جمعی ، فضای مجازی و نیز بکارگیری بلندگو در خودروهای سیار گفت: باشگاه های ورزشی دولتی و بخش خصوصی تعطیل اعلام شده و فعالیت های ورزشی در این منطقه تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده ، همچنین برنامه سیزده بدر لغو و اجازه هیچ گونه به مردم تجمع داده نخواهد شد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1505

به "خبرنگاران شهر کلور خلخال قرمز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهر کلور خلخال قرمز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید