دانشگاه فنی حرفه ای کارگاه های خود را دراختیار صاحبان صنایع قرار می دهد

به گزارش ناق، رئیس دانشگاه فنی حرفه ای گفت: دانشگاه فنی حرفه ای برای افزایش ارتباط دانشگاه و صنعت طرح برند ملی را ارائه داده است.

دانشگاه فنی حرفه ای کارگاه های خود را دراختیار صاحبان صنایع قرار می دهد

ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی حرفه ای در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره ارتباط دانشگاه ها با صنعت گفت: ارتباط با صنعت کار بسیار ساده ای نیست. دانشگاه فنی حرفه ای در سال 98 برنامه جدیدی با نام طرح برند ملی را برای افزایش ارتباط با صنعت ارائه داده است.

صالحی عمران شرح داد: طبق این طرح قصد داریم کارگاه های خود را در اختیار صاحبان صنایع، کارفرمایان بخش های کوچک، متوسط و بزرگ صنعت کشور قرار دهیم. به طوری که کارگاه های خود را تجهیز به اسم آن صنعت و به اسم آن برند ملی کنیم. همچنین صاحبان صنعت می توانند کادر خود را در کارگاه های موجود آموزش دهند.

رئیس دانشگاه فنی حرفه ای با بیان اینکه فرایند موجود سبب می شود تا صنعت در کنار دانشگاه به فعالیت بپردازد؛ بیان کرد: از نتایج این فرایند می توانیم به آشنایی عمده دانشجویان با محصولات ایرانی اشاره کنیم. در حقیقت با اجرای این طرح ارتباط دانشگاه با صنعت افزایش می یابد و ما به صنعت این امتیاز را می دهیم تا بتوانیم حوزه دانشگاه و صنعت را کنار هم قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 441

به "دانشگاه فنی حرفه ای کارگاه های خود را دراختیار صاحبان صنایع قرار می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه فنی حرفه ای کارگاه های خود را دراختیار صاحبان صنایع قرار می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید