در بارداری چه بخوریم تا دختری زیبا به دنیا آوریم؟

به گزارش ناق، خیلی از مادران باردار این سوال را می پرسند که در دوران بارداری چه بخوریم تا دختری یا پسری زیبا به دنیا آوریم؟ برای به دنیا آوردن یک نوزاد زیبا علاوه بر ژنتیک که در شکل دهی به قیافه و زیبایی ظاهری نوزاد تاثیر دارد می توان از بعضی مواد غذایی که تاثیر مثبتی در زیبایی فرزند شما دارند نیز در دوره بارداری استقاده کنید و امید وار باشید که یک بچه زیبا و دوست داشتنی به خانواده خود هدیه دهید.

در بارداری چه بخوریم تا دختری زیبا به دنیا آوریم؟

در دوره بارداری چه بخوریم تا دختری زیبا به دنیا آوریم ؟

  • گیاه یا عرق کاسنی مصرف کنید تا فرزند زیبایی به دنیا آورید . این گیاه موجب تصفیه خون و افزایش خون شما می شود و فواید فراوانی برای شما دارد.
  • میگوند که خوردن میوه گلابی توسط پدر قبل از نزدیکی سبب زیبایی فرزند می شود!
  • و همچنین مصرف گلابی در زنان باردار موجب بدنیا آوردن فرزندان نیکو ، زیبا و خوش اخلاق می شود.
  • مصرف شلغم به خانم های باردار و شیرده توصیه میشود و خواص فراوانی برای آنها دارد و همچنین خوردن شربت شلغم در بارداری موجب رشد بچه ، استحکام استخوان ها و مفاصل ، زود به راه افتادن کودک و زود حرف زدن می شود.
  • اگر میخواهید فرزندنتان گیسو های زیبا و قوی داشته باشد در دوره بارداری شنبلیله خام مصرف کنید.
  • برای اینکه فرزندتان پوست روشن داشته باشد این موارد را مصرف نمایید : روغن زیتون ، روغن ماهی ، هویج ، بیدخشت و عناب و نعناع مخصوصا دم کرده آن.
  • مصرف میوه ها و سبزی هایی که دارای ویتامین ث هستند رنگ فرزند شما را زیبا میکنند.
  • اگر میخواهید بچه ای با موی مشکی و پوست نرم به دنیا آورید باید از حرارت آفتاب و موادی که ویتامین د ، گوگرد و منگنز دارند استفاده کنید. مواردی مانند : پیاز ، سفیده تخم مرغ
  • مصرف ویتامین آ سبب مو خرمایی شدن بچه میشود
  • مصرف میوه ها و موادی که دارای ویتامین ث هستند رنگ نوزاد را زیبا میکنند.
  • مصرف آب آناناس در دوره بارداری به همراه یک قاشق عسل برای زیبایی و شادابی پوست مادر و جنین مفید است.
  • در دوره بارداری هلو میل کنید تا بچه ای زیبا رو به دنیا آورید. مصرف هلو سموم را از بدن دفع می کند.
  • مصرف گیاه بابونه و گل آن و دم کرده بومادران ، خصوصا گل آن در بور شدن رنگ موی نوزاد موثر است
  • مادر اگر در دوره بارداری دچار ترس شود ممکن است پوست جنین دچار لکهای تیره شود .
  • در موارد ترس مادر باردار سریع باید از شربت عسل یا میوه شیرین مثل سیب درختی و گلابی استفاده نماید و از مصرف ترشیجات بپرهیزد.

چی بخورم که بچه یا جنین دختر بشود ؟

اگر شما قصد به دنیا آوردن نوزاد دختر دارید ، از قلم نیاندازید مصرف برخی مواد غذایی که در طبیعت وجود دارند شانس شما را برای به دنیا آوردن نوزاد دختر افزایش می دهند. برخی از این مواد عبارتند از :

  • مصرف توت در دوره بارداری و پیش از آن :

مصرف انواع مختلف توت ها و میوه هایی مثل زغال اخته و توت فرنگی کمک می کند تا تخمک زنان به یک نوزاد دختر تبدیل شود، زیرا خوردن این میوه ها به تنظیم pH واژن زنان کمک زیادی می کند و شرایط محیط واژن آن ها را برای زنده ماندن اسپرم های به وجود آورنده فرزند پسر سخت خواهد کرد.

  • مصرف غلات سبوس دار در دوره بارداری و پیش از آن :

وجود منیزیم و سلنیوم در دانه های گندم سبوس دار موجب دختر شدن جنین می شود. به خاطر داشته باشید که گندم سبوس دار به غیر از کمک به افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن، موجب تقویت استخوان ها نیز میشود و سرشار از مواد معدنی ای میباشد که احتمال بارداری نوزاد دختر را افزایش می دهد. فقط به یاد داشته باشید که دوز توصیه شده برای مصرف منیزیم توسط پزشکان و متخصصان تغذیه برای یک زن سالم، روزانه در حدود 310 میلی گرم است ولی در دوره بارداری مخصوصا در بارداری یک جنین دختر نیاز او به مصرف غلات سبوس دار در حدود 400 میلی گرم در روز افزایش خواهد یافت. برخی از مواد غذایی که میتوانید مصرف کنید عبارتند از: برنج قهوه ای، ذرت، گندم کامل و غلات جوانه زده .

  • مصرف حبوبات در افزایش شانس دختر بودن جنین :

خوردن انواع مختلفی از حبوبات مانند لوبیا، سویا، عدس، لوبیا قرمز و لوبیا سیاه و سفید برای خانم هایی که در حال تلاش برای باردار شدن یک نوزاد دختر هستند، کمک زیادی می کند. حبوبات حاوی درصد بالایی از منیزیم و فیبر هیتند و این مواد برای دختر شدن جنین موجود در رحم خانم ها بسیار حیاتی می باشند.

  • مصرف شیر :

شیر یک منبع غنی از کلسیم است و باید در رژیم غذایی همه افراد و در هر رده سنی و مخصوصا در رژیم غذایی خانم هایی که تمایل به داشتن فرزند دختر در آینده دارند، قرار داده شود. این خانم ها نیاز دارند تا مصرف شیر روزانه خود را حداقل سه ماه قبل از زمان لقاح، به میزان زیادی افزایش دهند. شیر دارای PH حدود 6.5 و حاوی اسید لاکتیک فراوان است، در ساخت محیط اسیدی برای واژن خانم ها بسیار موثر بوده و آن را برای زنده ماندن اسپرم به وجود آورنده دختر مطلوب می کند. اما به خاطر داشته باشید که نوشیدن بیش از 750 میلی لیتر شیر در هر روز می تواند منجر به افزایش اسید معده در زنان شده و مشکلاتی مانند ریفلاکس معده و زخم معده را برای خانم مصرف کننده به وجود آورد و برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی شما باید مطمئن شوید که میزان مصرف مقدار شیر روزانه توسط متخصص تغذیه محاسبه شود

گردآوری شده توسط گروه هفت گنج- اختصاصی 7 گنج

www.7ganj.ir

*** کپی برداری بدون لینک فعال به 7 گنج مجاز نمی باشد.

منبع: هفت گنج
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 943

به "در بارداری چه بخوریم تا دختری زیبا به دنیا آوریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در بارداری چه بخوریم تا دختری زیبا به دنیا آوریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید