دستور پوتین برای کنترل دقیق محدودیت های کرونایی در منطقه ها روسیه

به گزارش ناق، رئیس جمهوری روسیه روسای منطقه ها فدرال این کشور را موظف کرد تا شخصاً فرایند اجرای اقدامات محدود کننده برای جلوگیری از توسعه ویروس کرونا و بعلاوه فرایند واکسیناسیون شهفرایندان را تحت کنترل قرار دهند.

دستور پوتین برای کنترل دقیق محدودیت های کرونایی در منطقه ها روسیه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز (دوشنبه) در سرانجام نشست خود با اعضای کابینه وزرای این کشور به روسای منطقه ها فدرال روسیه توصیه کرد تا شخصاً فرایند اجرای اقدامات محدود کننده برای مقابله با شیوع بیماری کووید-19 و بعلاوه فرایند واکسیناسیون در منطقه ها خود را تحت کنترل دقیق قرار دهند.

طبق اطلاعات منتشره از سوی دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین، در لیست دستورات امروز رئیس جمهور پوتین آمده است: به بالاترین مقامات اجرایی در منطقه ها فدرال روسیه توصیه شده تا با توجه به دستورات صادره، شخصاً فرایند اجرای محدودیت های اعمال شده در جهت جلوگیری از توسعه اپیدمی ویروس کرونا و بعلاوه افزایش آهنگ واکسیناسیون شهفرایندان علیه این عفونت را تحت کنترل قرار دهند تا از اجرای کامل آنها اطمینان حاصل گردد.

طبق این اطلاعات، روسای منطقه ها باید تا روز سه شنبه، 30 نوامبر سال 2021 (9 آذر ماه) گزارشی در این باره به رئیس جمهور ارائه دهند.

علاوه بر این، ولادیمیر پوتین دولت روسیه را نیز موظف کرد تا اقدامات لازم در جهت ایجاد شرایط مناسب و تأمین عرضه مناسب کالاهای مورد احتیاج شهفرایندان به بازارهای داخلی را در نظر بگیرد. گزارش مربوط به این دستور العمل نیز باید تا تاریخ 15 ژانویه سال 2022 (25 دی ماه) به رئیس جمهور ارائه گردد.

در خبر دیگری گزارش شده، سازمان فدرال خدمات بهداشتی و رفاه انسانی روسیه اعلام نموده است که تا به امروز هیچ موردی از نوع تازه ویروس کرونا اومیکرون در این کشور گزارش نشده است. در این رابطه، کار فعالی در مورد معین نوع ویروس در بیمارانی که به تازگی از کشورهای خارجی به روسیه بازگشته اند، در حال اجرا است.

ثبت کمترین موارد فوت مبتلایان به کرونا در روسیه طی یک ماه گذشته

طبق تازهترین گزارش ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، طی شبانه روز گذشته در این کشور 33 هزار و 860 مورد تازه ابتلا به کووید-19 شناسایی شده که بیشترین موارد آلودگی در شهر مسکو (3 هزار و 434 نفر)، در منطقه مسکو (2 هزار و 236 نفر) و در شهر سن پترزبورگ (2 هزار و 118 نفر) ثبت شده است.

طبق این اطلاعات، در 24 ساعت گذشته یک هزار و 209 نفر در اثر عوارض بیماری کووید-19 جان باختند که این رقم کمترین موارد مرگ روزانه مبتلایان از اول ماه نوامبر (10 آبان ماه) تا به امروز است. ضمن اینکه 27 هزار و 700 فرد مبتلا هم طی این مدت درمان شدند.

بدین ترتیب از ابتدای اپیدمی کرونا در روسیه 9 میلیون و 604 هزار و 233 مورد ابتلا به کووید-19 شناسایی شده، 273 هزار و 964 نفر جان خود را از دست داده و 8 میلیون و 295 هزار و 811 بیمار هم بطور کامل درمان شده اند. در حال حاضر یک میلیون و 34 هزار و 458 فرد مبتلا به این عفونت همچنان تحت درمان هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1871

به "دستور پوتین برای کنترل دقیق محدودیت های کرونایی در منطقه ها روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور پوتین برای کنترل دقیق محدودیت های کرونایی در منطقه ها روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید