دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد

به گزارش ناق، دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف با هدف ایجاد زمینه ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه و شناسایی علایق و استعدادها، 30 آذر تا دوم دی ماه امسال برگزار می گردد.

دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف در روز های 30 آذر الی 2 دی ماه امسال در سالن تربیت بدنی استاد جباری این دانشگاه برگزار می شود.

نمایشگاه کار همه ساله در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود و تعداد زیادی از کارجویان و شرکت ها به منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورداحتیاج و معرفی شرکت هایشان در آن حضور خواهند داشت.

کارجویان همیشه در تالش برای جذب شدن در شرکت ها و سازمان هایی متناسب با مرتبه علمی و مرتبط با رشته تحصیلی خود هستند. بعلاوه جذب نیرو های متخصص، مستعد و کارآمد، یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان صنایع و کسب و کار می باشد. برطرف عواملی که مانع اشتغال پایدار فارغ التحصیلان دانشگاهی می شود از یک سو و نبود بستر مناسب برای ارتباط مستقیم شرکت ها و کارجویان، دانشگاه صنعتی شریف را بر آن داشت تا در سال 1390 اقدام به برپایی نمایشگاه کار نماید. دانشگاه صنعتی شریف به عنوان بنیانگذار اولین نمایشگاه کار در ایران تا کنون تجربه برگزاری یازده دوره این نمایشگاه را داشته است و این رویداد به عنوان پرمخاطب ترین برنامه دانشگاه شناخته شده است.

بر این اساس مرکز کاریابی شریف در نظر دارد دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف (jobfair12) را در تاریخ 30 آذر تا 2 دی ماه امسال به صورت حضوری برگزار نماید. از مهم ترین اهداف این برنامه، امکان ارتباط مستقیم کارفرمایان و کارجویان، ارائه فرصت های شغلی، امکان معرفی و ارتقای برند کارفرمایی، تسهیل فرآیند جذب و استخدام سازمان ها، آشنایی با مهارت های مورد احتیاج کارفرمایان و شناسایی استعداد ها و علایق کارجویان می باشد.

امکان ارتباط مستقیم کارفرمایان و کارجویان، ارائه فرصت های شغلی، امکان معرفی و ارتقای برند کارفرمایی، تسهیل فرآیند جذب و استخدام سازمان ها، آشنایی با مهارت های مورد احتیاج کارفرمایان، شناسایی استعداد ها و علایق کارجویان، رویارویی مستقیم صنعت و دانشگاه، امکان جذب نیرو و کارآموز برای شرکت ها، معرفی کارفرمایان و کارآفرینان پیروز جامعه درقالب شرکت های کارآفرین، معرفی سازمان ها وادارات مرتبط و نیمه مرتبط با رشته تحصیلی، برپایی کارگاه های آموزشی کار و کارآفرینی و ... ازجمله اهداف دیگر این نمایشگاه است.

بازدید از نمایشگاه کار برای عموم رایگان است و علاقه مندان می توانند جهت حضور در وب سایت این نمایشگاه به آدرس http://jobfair.sharif.ir ثبت نام نمایند.

شایان ذکر است؛ نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف به صورت فصلی و یا سالیانه برگزار می شود و می توان از آن به عنوان نمایشگاه فرصت های شغلی یاد کرد به نحوی که فرصت های فراوان کاری و کارآفرینی در بیشتر زمینه های تحصیلی برای دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان ارائه می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1806

به "دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید