رونمایی از اطلس شهری بچه ها و نوجوانان در غرب تهران

به گزارش ناق، نخستین اطلس شهری بچه ها و نوجوانان در هفته ملی کودک و نوجوان و نکوداشت هفته تهران در منطقه2 رونمایی می گردد.

رونمایی از اطلس شهری بچه ها و نوجوانان در غرب تهران

به گزارش خبرنگاران، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار منطقه2 با بیان اینکه بچه ها به عنوان سرمایه های اجتماعی بالقوه جامعه سهم ویژه ای در شهرها و فضاهای شهری دارند اضافه نمود: توجه به حقوق و نوع زیست بچه ها یک اصل بنیادین در دنیای کنونی محسوب می گردد. براین اساس اجرای طرح شهر دوستدار کودک دراولویت برنامه های مدیریت شهری منطقه نهاده شد که در جریان این طرح، اطلس شهری تهیه شده است.

اکرم رجای اضافه نمود: در این اطلس تصویری روشن و روزآمد از مسائل بچه ها و نوجوانان و به همراه مقدار دسترسی آنها به انواع خدمات حقوقی، سلامت، بهداشت، تغذیه، ایمنی و حمل ونقل برررسی شده است که می تواند در برنامه های آینده و سیسات گذاری ها تأثیرگذار باشد.

او با بیان اینکه اطلس شهری بچه ها و نوجوانان نسخه اولیه است که به وسیله تعدادی از پژوهشگران آماده شده، گفت: برای تعهد به اجرای کنوانسیون حقوق کودک در سطح محلی و با هدف توسعه برنامه های شهر دوستدار کودک؛ اطلس شهری بچه ها و نوجوانان منطقه2 به وسیله حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه تهیه و تدوین شد که مراسم رونمایی آن در این هفته برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2106

به "رونمایی از اطلس شهری بچه ها و نوجوانان در غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از اطلس شهری بچه ها و نوجوانان در غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید