سجادی: دولت ژاپن و IOC تاکید دارند که المپیک توکیو برگزار گردد

به گزارش ناق، سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک توکیو گفت: گزارش کلی در خصوص آمادگی دهکده، حمل و نقل، مکان و برنامه مسابقات و تغذیه ارائه شد که نشان از آمادگی ژاپنی ها دارد.

سجادی: دولت ژاپن و IOC تاکید دارند که المپیک توکیو برگزار گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک توکیو در نشست خبری گفت: المپیک توکیو از اول مرداد 1400 شروع می گردد. در آبان ماه گذشته جلسه با تمام سرپرستان و 206 کمیته المپیک به صورت وبینار برگزار گردید و تمام مدیران برگزاری المپیک و کشورها حضور داشتند.

وی توضیح داد: همه تاکید این بود که اگر کرونا در همین شرایط هم باشد المپیک برگزار می گردد.گزارش کلی در خصوص آمادگی دهکده، حمل و نقل، مکان مسابقات و برنامه مسابقات و تغذیه ارائه شد که نشان از آمادگی آنها دارد. آمادگی ها صدرصدی است و عنوان کردند همه شرکت نمایندگان 72 ساعت قبل از حرکت باید تست کرونا بدهند و همه شرکت نمایندگان باید واکسن بزنند و اگر نداشته باشند از طرف IOC و میزبان ارسال می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سجادی اضافه کرد: نزدیک بازی ها مسائل نهایی خواهد شد. میزبان تاکید داشت مسائل بهداشتی و قرنطینه در بالاترین سطح خواهد بود. از شهریور ماه کارگروهی از طرف IOC و با حضور نمایندگان بهداشت جهانی، دولت ژاپن و کمیته برگزاری بازی ها مسائل را در جهان و ژاپن رصد می نمایند و بخش هایی از اطلاعات که لازم است برای کشورها ارسال می گردد. از همه افرادی که آیدی کارت دارند ضمناً بازی ها هم تست گرفته می گردد. دولت ژاپن و IOC تاکید دارند که المپیک برگزار گردد. در خصوص تماشاگران یک پنجم تا یک دهم ظرفیت سالن ها در نظر گرفته شده است.

سجادی در خصوص ملاقات با دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری گفت: ما در دو وزن می توانیم نماینده داشته باشیم که یکی در وزن سهراب مرادی و کیانوش رستمی و دیگری در یک وزن دیگر است. IOC خاطرنشان کرد تمام امتیازاتی که افراد گرفته اند به قوت باقی می ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1343

به "سجادی: دولت ژاپن و IOC تاکید دارند که المپیک توکیو برگزار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: دولت ژاپن و IOC تاکید دارند که المپیک توکیو برگزار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید