سریال حرفه ای قسمت نهم؛ راز مغفول مانده ای که مساله نشده است!

به گزارش ناق، خبرنگارانـ قسمت نهم سریال حرفه ای به نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی زاده و تهیه کنندگی سعید خانی روز چهارشنبه 17 آذر ماه 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

سریال حرفه ای قسمت نهم؛ راز مغفول مانده ای که مساله نشده است!

پلیس در ادامه تحقیقات خود برای یافتن و ردیابی از سینا در پی مالک یک خط تلفن می گردد که تماسی مشکوک با آن گرفته شده است. تلما درباره عمل جراحی اش تصمیم جدی می گیرد و...

دریای زندگی کاراکتر های حرفه ای تا می آید کمی آرام گردد، دوباره یک موج تازه آن را متلاطم و خروشان می نماید. تصادف جان امیرعلی را در دم می گیرد و سونیا و رایان را راهی بیمارستان می نماید. حرفه ای باز هم از پا نمی نشیند و غبار این تصادف ننشسته گرد و خاک تازه ای به پا می نماید. او با تهدید و تحت فشار قرار دادن یکی از کارکنان بیمارستان رایان را هم به قتل می رساند. بدین ترتیب خانواده رویا کاملا از بین می رود و دیگر کسی باقی نمی ماند. سونیا هم با فروپاشی عصبی و توهم و با زور قرص اعصاب در خانه بستری می گردد.

پلیس در تحقیقاتش متوجه می گردد جزئیات ریزی در پرونده وجود دارد که تا به امروز به آن ها توجهی نکرده است. جزئیاتی که نشان می دهند ممکن است کسی به جز سینا قاتل رویا و شوهرش باشد. اما حرفه ای با پیش روی کند پلی به سرعت نقشه های بعدی خودش را عملی می نماید و فاصله زیادی با پلیس در تعقیبش دارد. تا این که پلیس سراغ کامران و سهیل می رود و...

از آغاز سریال حرفه ای تا به امروز نُه قسمت گذشته است و هنوز دلیل این بگیر و ببندها، قتل و کشتار ها در هاله ای از ابهام وجود دارد و یک راز است. حرفه ای خودش را بی کله و خشن نشان می دهد و در پی کشتن عده ای است. چرایش معلوم نیست و برای چگونگی اش هم راه های عجیب و غریبی را انتخاب می نماید. درگیر شدن خانواده کیوان با این اتفاقات گاه تصادفی به نظر می رسد و گاه بخشی از نقشه حرفه ای است. گویی خود حرفه ای هم تکلیفش را با این خانواده نمی داند. از سویی کیوان را به راحتی می کشد و از سوی دیگر به جان سونیا و سینا که دیگر برایش فایده ای ندارند، رحم می نماید.

در قسمت های قبلی لحظه های کوتاهی از کودکی حرفه ای دیده شد. لحظه هایی که قرار گرفتنشان در آن قسمت عجیب به نظر می رسید؛ اما این را هم متبادر می کرد که نویسنده و کارگردان طرح و برنامه تازهی برای این شخصیت در سر دارد، طرحی که گویی فراموش شده است. همه انگیزه های حرفه ای یک راز است. رازی که کارگردان آن را به مساله اصلی داستان تبدیل نکرده است و رفته رفته گویی به کلی فراموش شده است و هیچ بعید نیست که تا خاتمه نیز گرهی از این راز پنهان باز نگردد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1889

به "سریال حرفه ای قسمت نهم؛ راز مغفول مانده ای که مساله نشده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال حرفه ای قسمت نهم؛ راز مغفول مانده ای که مساله نشده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید