سفر به قلب زمین، ایسلند

به گزارش ناق، سفر به ایسلند

ایسلند، جزیره یخ و آتش بخاطر ماجراجویی های عمیق و فراموش نشدنی ای که در آن می توان داشت و نماهای بی نظیری از طبیعت که می توان دید، یکی از تاپ ترین مقاصد گردشگری دنیاست. شاید دوردست باشد اما برای افرادی که دنبال هیجان و گردشگری در یک جای بی همتا هستند، رفتن به آن آسان است. ایسلند جایی است که در آن می توان آتشفشان های فعال، زمین های یخی، چشمه های آب گرم، یخچال های طبیعی وآبفشان های بی نهایت حیرت آوری دید. در ادامه همراه خبرنگاران، یکی از سفرنامه ها را از گردشگری که سفر به اسیلند را تجربه نموده است، با هم مرور می کنیم:

سفر به قلب زمین، ایسلند

شاید جاذبه های گردشگری ایسلند چندان برای ایرانی ها و حتی مردم آسیا و اروپا شناخته شده نباشد چون بیشتر، آمریکایی ها هستند که از این کشور تماشا می نمایند. پدیده های طبیعی ای که در ایسلند اتفاق می افتد، مطمئنا در هیچ جای دیگری از جهان مثل آن وجود ندارد و به علت موقعیت جغرافیایی بی همتایی که دارد، شاید جایی دست نیافتنی به نظر برسد.

فصل تابستان بود که من شانزده روزم را در ایسلند گذراندم. در این مدت، من در ماشینم می خوابیدم و با این حال بیشترین آزادی ای که در تمام عمرم تا آن موقع داشتم را تجربه کردم و توانستم عکس های حیرت آوری بگیرم.

در تصویر پایین، جایی است که سفر من شروع شد..

هدف اصلی من از سفر به ایسلند، عکاسی از نور و طبیعت و این طبیعت یکه تاز در جهان بود. ممکن است تصاویری که در پایین می بینید، تا حدودی به نظرتان غیر واقعی، سوررئال یا دستکاری شده برسد اما من هیچ کدام از این عکس ها را دستکاری ننموده ام. من همواره ارزوی سفر به سرزمین دوردست و رویایی ایسلند را در ذهنم داشتهم تا بتوانم یک تصویر واقعی از آن ببینیم و به همین علت سعی کردم تا احساسم را در این تصاویر به شما هم منتقل کنم. پس بنابراین من هیچ کدام از عکس های زیر را دستکاری ننموده و به آنها چیزی اضافه یا کم ننموده ام. تنها کاری که روی عکس ها نموده ام این است که تا حدودی رنگ آنها را ارتقا داده ام تا بتوانم احساسی جادویی به آنها ببخشم.

قدرت بی انتهای آبشار….

آتشفشانی از گل…

نمایی زیبا از آبشار فرشته ها…

کوه مشهور تک شاخ در ایسلند…

سفر به ایسلند، سفر به سرزمین شن های سیاه…

منبع: الی گشت
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2006

به "سفر به قلب زمین، ایسلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به قلب زمین، ایسلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید