سفر به کره جنوبی

به گزارش ناق، شاید شما نیز، جزءِ آن دسته از افرادی باشید که کشور کره را، کشوری صنعتی دانسته و آن را خالی از هرگونه جاذبه های طبیعی، جغرافیایی و بومی می دانند. این در حالی است که کشور کره، دارای طبیعت بسیار زیبا، جغرافیا و فرهنگ و آداب و رسوم کهنی است که مورد استقبال گردشگران بسیاری در تور کره جنوبی قرار می گیرد و بازدید از اماکن دیدنی این کشور، از اهداف بسیاری از گردشگران جهان می باشد. در این بخش می خواهیم با جاذبه های گردشگری کشور کره، مراکز خرید این کشور، و بر خی غذاهای رایج در آن آشنا شویم.

سفر به کره جنوبی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

مراکز خرید کشور کره

کشور کره، با داشتن مراکز خرید بزرگ و متنوع، به بهشتی رویایی، برای علاقه مندان به خرید، شهرت یافته است و لذت خرید کردن در بازارهای این کشور، زبانزد عام و خاص است. یکی از مراکز خرید معروف کره که در شهر سئول واقع شده است، میانگ دونگ (Myeong-dong) است که معروف ترین مرکز خرید سئول می باشد. این منطقه سراسر پوشیده از فروشگاه های لباس و غذا است و اجناسی از برندهای معتبر جهان و همچنین اجناس کره ای، در آن ها عرضه می شوند. قیمت اجناس در این منطقه بسیار مناسب است و فروشندگان تخفیفات خوبی را برای متشریان قائل هستند.

جاذبه های گردشگری کشور کره

همان طور که اشاره کردیم منطقه میانگ دونگ (Myeong-dong)، معروف ترین منطقه خرید در سئول است، اما تنها جاذبه این منطقه، وجود فروشگاه های گوناگون در آن نمی باشد و وجود رستوران های متنوع و با کیفیت در آن، وجود کلیسای کاتولیک میانگ دونگ (Myeongdong Catholic Cathedral) و ساختمان تئاتر میانگ دونگ (Myeongdong Theatre) در این منطقه نیز، از دیگر جاذبه های گردشگری آن به شمار می آیند، که همیشه مورد توجه افراد بسیاری قرار می گیرند.

خوراکی های کشور کره

یکی از خوراکی های محبوب کره ای که دارای شهرت جهانی بوده و در کشورهای بسیاری، مورد استفاده قرار می گیرد، کیمچی (Kimchi) یا ترشی سبزیجات است. در واقع کیمچی، یکی از الزامات آشپزی در کره و همراه همیشگی غذاهای آن ها است و از سبزیجات تخمیر شده مختلفی، تهیه می گردد. کیمچی به خاطر عطر و طعم بی نظیرش، مورد توجه گردشگران بسیاری قرار می گیرد و چشیدن آن حتما، به شما توصیه می گردد. گفتنی است که این ترشی سبزیجات، دارای مقادیر زیادی فیبر است که برای سلامتی، بسیار مفید می باشد.

منبع: گیتاگشت
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 581

به "سفر به کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید